Doživljaj skakaonice za sarajevske vozače: Slalomi zbog rupa na putu

Vijesti 18. feb 201918:08 > 18:54
N1

Rupe na cestama u glavnom gradu Bosne i Hercegovine - priča su koja se povremeno aktualizira tokom predizbornih sanacija. U mjesecima poslije izbora - brojne rupe na cestama, stare i nove, a nadležni za njihovo saniranje drugačije tumače kakva je procedura procesa saniranja.

Doživljaj skakaonice neizbježan je vozačima i putnicima u vozilima na cestama u Sarajevu. Skakaonice, slalomi, usporavanja – sve kako bi se izbjegle brojne rupe.

Zbog čega na ulicama Sarajeva ima toliko rupa, ko bi ih trebao sanirati i koliko cijela priča košta – pitali smo nadležne. Njihovi odgovori potvrđuju – rupe su prisutne, možda i u većoj mjeri – u komunikaciji.

N1: Zašto imamo toliko rupa na cestama?

Amer Karačić, direkcija za puteve KS: Pa zašto? Teško je tu naći jednog pojednica koji je odgovaran, ali evidentno je da RAD (KJKP) svojim kapacitetima trenutnim i zalaganjem ne može to da savlada.

N1: Zašto nisu sanirane sve rupe u KS?

Mirza Ramić, portparol KJKP Rad: Konkretno, zato što nismo dobili odobrenje za sve one spiskove koje smo poslali, da se saniraju.

N1: Dakle niste dobili odobrenje od direkcije za puteve da sanirate sve rupe koje ste vi primjetili i evidentirali?

Ramić: Upravo tako. Između ostalog, i općinske saobraćajnice ulaze i mi nismo dobili saglasnosti za sve.

Karačić: Prošle godine evo samo sa RAD-om je bio potpisan ugovor na 630 hiljada maraka, 300 za redovno održavanje – realizovano je oko 180 hiljada. Sve vam to govori. Za glavnu gradsku saobraćajnicu je bio potpisan ugovor na 300 hiljada, realizacija okončane situcije nam je došla na 18 hiljada.

Ramić: I tek nakon dobivanja saglasnosti od investitora mi izlazimo na teren i onda se vrši saniranje.

Karačić: Direkcija za puteve je njima izdala otvoreni nalog za sanaciju svih rupa koje uoče koje su u nadležnosti direkcije.

Iz direkcije za puteve potvrdili navode zvaničnim dopisom – 22. januar KJKP Radu izdat je nalog da najkasnije 48 sati po saznanju saniraju rupe na saobraćajnicama u nadležnosti Direkcije za puteve. Dakle, rupe mogu biti sanirane bez formalne saglasnosti investitora.

Slike rupa po cijelom gradu. Posebno upečatljivo – naselje Aneks, nedaleko od Suda BiH. Rupe sa obje strane mosta.

Ovo je samo dio saobraćajnice ili trotoara na mostu u glavnom gradu BiH preko kojeg dnevno pređe na hiljade vozila i stotine pješaka.

Ko bi ove – i sve druge rupe trebao sanirati, uz čiji dozvolu, za koliko novca – najprije će nadležni morati iskomunicirati između sebe.

N1 pratite putem aplikacija za Android| iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter| Facebook| Instagram i UŽIVO na ovom linku.