Crna Gora, Srbija i BiH rade na formiranju zajedničkog turističkog proizvoda

Vijesti 04. jun 201915:19 > 15:26
Pixabay

Prepoznajući činjenicu da turiste s dalekih tržišta, kao što je i kinesko, možemo privući udruženi, kroz regionalnu turističku ponudu, gospodarske komore Crne Gore, Srbije i Bosne i Hercegovine rade na formiranju zajedničkog turističkog proizvoda usmjerenog upravo na ovu ciljnu grupu - istaknuo je predsjednik Gospodarske komore Crne Gore (GKCG) Vlastimir Golubović na poslovnom susretu crnogorskih i kineskih gospodarstvenika.

Naša namjera je, poručio je Golubović, da ovu vrstu suradnje proširimo na sve zemlje Zapadnog Balkana, kako bi potakli unapređenje i diversifikaciju proizvoda i usluga u turizmu i tako doprinijeli povećanju broja turista iz udaljenih dijelova svijeta.

Susret je realiziran u okviru posjete izaslanstva kineskih gospodarstvenika Crnoj Gori, u organizaciji Veleposlanstva Kine, a okupio je predstavnike više od 50 kineskih i crnogorskih kompanija iz sektora turizma, prerađivačke industrije, trgovine, komunalnog gospodarstva, građevinarstva, osiguranja, IT, financija, mode, zdravstvene zaštite i drugih.

Iz GKCG su priopćili kako je Kina drugi vanjskotrgovinski partner Crne Gore u uvozu, a na devetom je mjestu kada je riječ o izvozu. Robna razmjena ostvarena u prošloj godini iznosila je 270,6 milijuna eura, što je u odnosu na prethodnu godinu više 18,8 posto.

Prošle godine Crnu Goru je posjetilo 41,34 tisuća turista iz Kine, koji su ostvarili 94,78 tisuća noćenja.

Strogo je zabranjeno preuzimanje sadržaja, vijesti, videa ili fotografija bez dozvole. Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad