Na 12. Weekend Media Festivalu u Rovinju održan je panel o projektu VIDA kojeg je predstavila United Media. Tu je predstavljena najnovija inovacija - ddressable advertising.
Jedan od najvažnijih trendova u svijetu će doći u region putem najmodernije ad tech platforme. Snaga digitalnog oglašavanja i targetiranja biće dostupna i na linearnoj televiziji, na velikim ekranima i na ostalim uređajima preko kojih se prati TV sadržaj.
– Kako se navike gledalaca mijenjaju i evoluiraju iz godine u godinu, tako će za mnoge addressable advertising kompletno promeniti način oglašavanja na televiziji.
– Zašto je addressable advertising najznačajnija tema među medijskim i tech gigantima, što nam donosi i kako će u praksi izgledati inovacija United Media – pogledajte u video prilogu – ukoliko ste propustili emitovanje na N1.
Učesnici panela su bili:
Sergej Berišaj – United Cloud, CTO (Slovenija)
Marija Matić – United Media, voditeljka projekta VIDA (DAI), (Luksemburg)
Aleksa Radonjić – United Media, Advertising Business Strategist (Srbija)
Mika Tasich – Tiilio, suosnivač i CTO (Velika Britanija)
Ivana Uspenski – Proximity Worldwide, Head of Communication Ecosystems (Nemačka)
Moderatorka panela Magdalena Malinova – nezavisni konsultant u oglašavanju, komunikacijskim/medijskim strategijama i prodaji (Hrvatska).
U okviru United Media posluje i TV N1.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad