Na 12. Weekend Media Festivalu u Rovinju održan je panel o projektu VIDA kojeg je predstavila United Media. Tu je predstavljena najnovija inovacija - ddressable advertising.
Oglas
Jedan od najvažnijih trendova u svijetu će doći u region putem najmodernije ad tech platforme. Snaga digitalnog oglašavanja i targetiranja biće dostupna i na linearnoj televiziji, na velikim ekranima i na ostalim uređajima preko kojih se prati TV sadržaj.
- Kako se navike gledalaca mijenjaju i evoluiraju iz godine u godinu, tako će za mnoge addressable advertising kompletno promeniti način oglašavanja na televiziji.
- Zašto je addressable advertising najznačajnija tema među medijskim i tech gigantima, što nam donosi i kako će u praksi izgledati inovacija United Media - pogledajte u video prilogu - ukoliko ste propustili emitovanje na N1.
Oglas
Učesnici panela su bili:
Sergej Berišaj - United Cloud, CTO (Slovenija)
Marija Matić - United Media, voditeljka projekta VIDA (DAI), (Luksemburg)
Aleksa Radonjić - United Media, Advertising Business Strategist (Srbija)
Oglas
Mika Tasich - Tiilio, suosnivač i CTO (Velika Britanija)
Ivana Uspenski - Proximity Worldwide, Head of Communication Ecosystems (Nemačka)
Moderatorka panela Magdalena Malinova - nezavisni konsultant u oglašavanju, komunikacijskim/medijskim strategijama i prodaji (Hrvatska).
U okviru United Media posluje i TV N1.
Oglas
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Oglas
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Oglas
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas