Od velikih riječi obični radnici nemaju ništa. Tračak nade pojavio se za Ditu i to zahvaljujući radnicima koji su se nastavili boriti i onda kada su oni kojima je to bio posao prestali.
Emina Busuladžić radni vijek provela je u „Diti“. Zadnjih godina radno mjesto, zajedno sa kolegama, pokušala je zadržati protestima, štrajkovima, pregovorima koji su urodili plodom jer će ponovo u svojoj laboratoriji proizvoditi čuveni deterdžent 3D.
“Ogromno mi je srce. Vidjela sam da moja borba nije bila uzaludna. Onda sam poslala tako jednu finu priču dalje da se širi da svim radnicima kažem da ne smiju odustati”, izjavila je Emina Busuladžić, radnica „Dite“.
Menadžment trgovačkog lanca „Bingo“ odlučio je podržati tvornicu kroz kupovinu sirovina, a čiji će konačan proizvod biti plasiran u 146 Bingovih marketa.
“Kroz plasman proizvoda na tržište BiH kroz naše trgovine, pružit ćemo i finansijsku podršku kroz proizvodnju 100 tona 3D-a, odnosno deterdženta za suđe koji je odavno poznat našim kupcima. Deterdžent će biti u zadnjoj dizajniranoj ambalaži, ali po staroj recepturi iz devedestih godina”, kazala je Tatjana Paunoski, portparol „Binga“.
“Suština je da se nastavi sa proizvodnjom u onom dijelu koji može i da se traži strateški partner koji bi onda nastavio sa ovim proizvodnim programom”, rekao je Hajrudin Kunalić, stečajni upravnik „Dite“.
Ovom odlukom zadovoljni su radnici, ali i Vlada TK koja kroz stečaje vidi oporavak tuzlanske industrije.
“Mi želimo pokazati kroz slučaj Dite da stečaj ne znači automatski likvidaciju. Znači da firme koje ulaze u jedan pametan stečaj mogu se revitalizirati i oporaviti”, izjavio je Bego Gutić, premijer Vlade TK.
“Ja sam imao ponuda da promijenim posao prije izbora. Da izađem iz Dite. Nisam htio. Vjerovao sam da ću jednog dana zajedno sa radnicima istjerati to na vidjelo i da će Dita ponovo izaći na tržište”, rekao je Dževad Mehmedović, sindikat radnika „Dita“ Tuzla.
Deponovani deterdženti već sljedeće sedmice idu u Bingove markete gdje se očekuje solidarnost građana koja se već vidi po online kampanjama, podršci na društvenim mrežama i ponudi besplatnih reklama.
Biti ili ne biti je pitanje na koje će Dita dobiti odgovor 30. juna na sastanku Vijeća povjerioca kada će se odlučiti hoće li tvornica u likvidaciju ili će se 70 radnika vratiti na svoja radna mjesta.
Pogledajte prilog Nataše Tadić.