Branding konferencija: Svi prenosimo pozitivnu sliku o BiH

Vijesti 12. jun 201508:42 > 09:02
N1

Kako upravljati vlastitim identitetom i imidžom? Kako brandirati proizvod, uslugu, čovjeka, državu da biste bili prepoznatljivi i izborili se za pažnju na međunarodnoj sceni? Odgovore ima peta Branding konferencija u Sarajevu koja počinje danas u Vijećnici. Iz Vijećnice je izvještavala Naida Kundurović.

Svi znamo da brandovi imaju moć da mijenjaju svijet, a organizatori Branding konferencije žele pokazati kako je to i moguće. Deset zemalja svijeta i regiona, među kojima su BiH, Makedonija, Slovenija, Hrvatska, Srbija žele približiti građanima šta je to brand za nas, ali i za potrošače.

Najpoznatiji bh. brandovi postoje, ali mnogi ljudi bi pomislili da su to kompanije. Međutim, to mogu biti i istaknuti ljudi, ambasadori, koji prenose pozitivan glas o našoj zemlji. Organizatorica Branding konferencije Vesna Beganović je kazala da postoji puno pozitivnih primjera i da smo mi jedni od tih ljudi koji prenose pozitivnu sliku o našoj državi.

Nisu to samo sportisti. Ono što su uradili Džeko i Begović je važnije od onoga što možemo da platimo da nas se oglašava u svijetu. To su i umjetnici, glumci, Jazz Festival, SFF, odnosno događaji koji nas predstavljaju u dobrom svjetlu”, dodala je Beganović.

Aljoša Bagola, kreativni direktor agencije Pristop iz Slovenije, rekao je da ga je Sarajevom vodio prijatelj i predstavljao ljudima te mu je nakon toga ispričao priču o toj osobi i da se zbog toga osjećao obogaćen. “To je branding – da si primljen i da si primljen kao prijatelj“, rekao je.

N1

O tome šta očekuje od konferencije, rekao je: “Sve je fenomenalno – scena, situacija, ljudi. Oduševljen sam onim što Vesna i ekipa rade ovdje, radujem se svemu. Moj pogled na ‘advertising’ je Hollywood u Twitter formatu“.