Zar je moguće jeftinije se voziti taksijem nego gradskim prevozom? Jeste, i to odnedavno u Tuzli.
Promjene cijena karata izazvale su buru negodovanja kod putnika. Pune ruke posla imala je i inspekcija. Gradska vlast tvrdi da to nije po zakonu, a Gradski i prigradski saobraćaj Tuzla (GIPS) ne želi poslovati negativno.
Semir Mustafić je student koji živi osam kilometara od Tuzle. Prije nekoliko godina kartu je plaćao 47 , a sada će je plaćati 68 KM.
On tvrdi da studenti ne ispaštaju, nego njihovi roditelji koji finansiraju studij.
Iz GIPS-a TK ističu da su razlozi poskupljenja prestanak subvencioniranja prevoza određenih kategorija putnika, nedostatak podrške vlasti, smanjen broj đaka i studenata, te privredno stanje čija je posljedica smanjen i broj radnika. Tvrde i da nije došlo do poskupljenja pojedinačnih karata, ali stanje na terenu govori suprotno.
Poskupljenje je uglavnom došlo u prigradskim linijama gdje su dnevne karte skuplje za pola marke, a radničke i studentske gotovo za 20 maraka. Putnici koji žive u gradu, voze se taksijem jer je cijena ista.
Poskupljenje karata, velike gužve, neredovne linje samo su dio problema na koje se žale korisnici GIPS-a naročito sa prigradskih linija.
Očekuju od gradske vlasti da nađe neko kompromisno riješenje sa upravom preduzeća kako ne bi sve promjene išle na uštrb putnika.