Promocija koju stvara SFF se ne može platiti

Vijesti 21. aug 201518:17 > 19:14
N1

U vrijeme Sarajevo film Festivala glavni grad BiH postaje jedna od najtraženijih turističkih destinacija u ovom dijelu Evrope. Goste iz svih dijelova svijeta oduševljava grad, mnoštvo dešavanja i sjajna atmosfera.

Zadovoljni su i organizatori. Posjećenost odlična.

Prodaja karata ide veoma dobro. Jako smo zadovoljni. Većina filmova bude rasprodata do početka projekcije“, rekao je Kenan Kalisi, iz Box office SFF-a.

Festivalska groznica na ulicama, odlična atmosfera u ugostiteljskim objektima i popunjeni svi smještajni kapaciteti. Sarajevo obara rekorde posjećenosti.

Težina SFF-a je u fantastičnoj promociji BiH. SFF pošalje slike u svijet. Mi smo posljednjih dana na naslovnicama svjetskih magazina. To je promocija koja se ne može platiti“, istakla je Asja Hadžiefendić-Mešić iz Turističke zajednice FBiH.

Osim pozicioniranja na mapi Evrope kulturnih dešavanja još bitniji segment je ta ekonomska strana SFF-a koji nam donosi profit, u ugostiteljstvu, javnom prijevozu, taxi prijevozu, hotelijerstvu“, smatra Elvedin Konaković, premijer KS.

Festival, 21. po redu traje devet dana. Posjetioci će u projekcijama i festivalskoj atmosferi na ulicama uživati još večeras i sutra.