Pozitivne vijesti u posljednje vrijeme dolaze kada je riječ o tuzlanskom i sarajevskom aerodromu, a dobre rezulate posljednjih mjeseci bilježi i mostarski aerodrom. No, nadležni tvrde, oni mogu biti i bolji.
Imajući u vidu da je zgrada terminala bila u potpunosti uništena, kao i cijela infrastruktura mostarskog aerodroma koji je za vazdušni promet ponovo otvoren prije 17 godina, nakon što je u potpunosti obnovljen sredstvima Evropske zajednice, cilj Menadžmenta aerodroma je da vrate putnike koji su ih napustili u ratnom i poratnom periodu i koristili usluge aerodroma u Dubrovniku i Splitu u čarter prevozu do Međugorja.
Iako se mjesecima špekulisalo o padu prometa na mostarskom aerodromu, objavljeni podaci pokazali su sasvim drugo. Naime, svi mjeseci ove godine su pokazali rast broja putnika u odnosu na prošlu godinu. Rekordan je bio august koji je imao skoro tri hiljade putnika više u odnosu na isti mjesec prošle godine.
Prije rata rekord je bio 86.000 putnika godišnje što je maksimum za koji je ovaj aerodrom infrastrukturno osposobljen. Prošle godine došli su do broja od 78.000, a ove godine očekuju da će dostići cifru i do 85.000 putnika.
“Mi smo došli do vrhunca naše infrastrukturne moći, ostvarili smo ono što se od nas očekuje, vratili smo naše putnike, za ove kapacitete zračne luke”, izjavio je Marin Raspudić, direktor aerodroma Mostar.
Mostarski aerodrom postao je bogatiji za još jednu direktnu liniju te je tako obogaćena vazdušna veza prema još jednoj evropskoj destinaciji. U saradnji s agencijom “Pro-Pak Hercegovina” i aviokompanijom Sea Air, uvedena je direktna linija Mostar – Stuttgart, no zbog velike potražnje za ovom destinacijom ukinuta je linija s presijedanjem u Osijeku koja je bila uvedena prije nešto više od mjesec dana.
“Isplatiti se neće još dugo jer to su dugoročni projekti. To su velika ulaganja da bi se došlo do povrata uloženog. Za Osijek ne otkazujemo letove, jer i s jednim putnikom mi letimo za Osijek. U pripremi su nam linije za Munchen i Frankfurt, a u idućoj sedmici trebala je startati linija za Prištinu, ali imamo problema sa Kosovom – ne samo mi nego i sve aviokompanije”, rekao je Mario Glišić, direktor turističke agencije Pro-Pak Hercegovina.
“Ja prvenstveno moram izraziti zadovoljstvo sa linijom Stuttgart koja možda ima najveći fokus interesovanja među trenutnom populacijom u Hercegovini”, kazao je Marko Đuzel, rukovodilac sektora prometa i sigurnosti aerodroma.
Linija Mostar-London s presijedanjem u Osijeku je započela 9. novembra. Također, zbog mnogobrojnih hodočasnika koji dolaze u Međugorje, a koji vole i posjetiti dio Jadrana od Neuma, Makarske rivijere do Splita, planira se uvesti i linija Poljska-Mostar.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.