Tvorac popularne Facebook stranice„Budi kao Šaban“ Azur Delibašić, 15-godišnjak iz Kaknja, bio je gost Novog dana.
“Budi kao Šaban” na Facebooku ima skoro 70.000 pratilaca i broj fanova “Šabana” sve više raste. O tome kako je došao na ideju za pravljenje ove Facebook stranice je rekao: “Ovakva stranica već postoji, ali na engleskom jeziku i zove se ‘Be like Bill’. Primijetio sam da je popularna u svijetu i shvatio sam da i BiH treba jedan Bill“.
Na pitanje zašto ime Šaban je odgovorio: “U tinejdžerskim krugovima se spominje Šaban za nekoga ko se ne ponaša lijepo pa sam mislio da će privući više pažnje s tim imenom. Htio sam predstaviti momka koji ima zdrave životne navike i pametan je“.
Kazao je i kako mu ideje padaju na pamet svakodnevno i tokom činjenja uobičajenih stvari.
Dodao je i kako ima dosta povratnih informacija o stranici na Facebooku pa mu tako ljudi daju nove ideje, govore da ih je nasmijao, ali ima i ljudi koji govore da je “Šaban” kopija i da ne valja. No, rekao je kako je njemu drago što postoje ljudi i kojima se sviđa i oni kojima se ne sviđa ta stranica.
Delibašićev izmišljeni lik Šaban upozorava na pogrešne vrijednosti u društvu, loše navike ljudi, naročito mladih. Šabanu smeta to što je danas prosječna pjevačica plaćenija od najboljeg ljekara, matematičara ili književnika. Takvo stanje Šaban želi promijeniti. Na pitanje kako jednom 15-godišnjem dječaku padaju na pamet ovakve stvari je odgovorio: “Upućen sam u dešavanja u BiH, a i dosta vremena provodim na društvenim mrežama. Čitam vijesti, volim raspravljati o temama o kojima stariji raspravljaju. I roditelji su na Facebooku, ali im godišnjicu braka neću čestitati na taj način“.
Osnivač stranice “Budi kao Šaban” je kazao kako je svoj profil na Facebooku otvorio kada je imao deset godina i kako je administrator na drugim Facebook stranicama, ali i da pokušava iskoristiti tu društvenu mrežu najbolje kako kako umije.
O tome da li je iznenađen interesovanjem iz regije je kazao: “Meni je to bila ‘zezancija’ – da bi sebi vrijeme skratio, odnosno iskoristio na način koji volim. Mislio sam da je stranica uspješna nakon što sam vidio 1.000 ‘lajkova’, a kasnije, kada je taj broj porastao, mislio sam da će ostati u krugovima BiH, ali to nije bilo tako, tako da su me zvali iz poznatih regionalnih portala“.
Komentarisao je i svoje društvo za koje je rekao kako su bili skeptični, ali otkako je “Šaban” uspio, sada često daju ideje, primjedbe i sugestije na rad stranice te su uključeni u “Šabana”.
Kazao je kako je osnovna poruka “Šabana” – budi dobar i da planira u budućnosti prodavati majice ovog popularnog lika. U Novom danu je rekao i kako “Šaban” dobija sestru – “Budi kao Šabanka”.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.