Vjerovatno je dosta vas posljednjih dana lično ili na društvenim mrežama primjetila trend hodanja samo u čarapama po sarajevskim ulicama.
Konačno je otkriveno ko stoji iza ove drugačije promotivne akcije – Bambi, jedan od vodećih turskih brandova obuće za žene i muškarce svih uzrasta, koji od danas otvara svoj prvi maloprodajni objekat u Bosni i Hercegovini, na drugom spratu Sarajevo City Centra.
Iz Bambija poručuju da su njihove cipele tako dobre da su građani Sarajeva hodali u čarapama, čekajući otvaranje njihove prve prodavnice u Sarajevu. Pepeljuga je čak izgubila i svoju drugu cipelu, kako bi mogla odabrati nešto iz nove Bambi kolekcije. Povodom otvaranja prodavnice, Bambi danas i dodatno nagrađuje, tako da svako ko se u toku dana uslika sa Pepeljugom u SCC-u i sliku objavi na nekoj od društvenih mreža sa hashtagom-#bambi#sarajevo, ima pravo na dodatnih 10% popusta, uz već postojeći popust od 20% povodom otvaranja.
Bambi ima dugu tradiciju, koja traje još od 1961.god., kao i 113 prodajnih objekata širom Turske. Prodavnica u Sarajevu je njihova 114. i prostire se na 175 m2, sa preko 300 modela iz nove kolekcije ovog brenda. Bambi koncept je takav da će se inventor stalno osvježavati, pa će svaki mjesec biti dostupno preko 100 novih modela obuće. U slijedeće 2 godine, kompanija planira da otvori najmanje 8 novih maloprodajnih objekata u Bosni i Hercegovini, kroz davanje franšiza lokalnim partnerima.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.