Danas u Banjaluci počinje 4. forum o domaćoj proizvodnji u organizaciji studentskog poslovnog kluba Burch Univerziteta, čiji su članovi, studenti, pokrenuli nacionalnu kampanju promocije domaćih proizvoda.
Cilj foruma je podizanje svijesti mladih ljudi BiH jer je ovo jedna od najvećih kampanja mladih u ovom trenutku gdje učestvuje blizu 5.000 osoba putem društvenih mreža.
Kemal Nedžibović, PR Foruma o domaćoj proizvodnji, za N1 je kazao da je veliki značaj da su danas u prostorijama Privredne komore Republike Srpske, jer se samo zajedničkim aktivnostima može doći do educiranog stanovništva i svjesnosti važnosti domaće proizvodnje.
“Trudimo se i mladim, ali i starijim, reći koliko je bitno kupovati domaće proizvode. Trudimo se da sve zakljucke koje Forum svake godine donese dođu i do Vladinih institucija“, rekao je on.
Nedžibović se složio s činjenicom da BiH mnogo više uvozi, nego što izvozi.
“Naši kupci kupuju tuđe proizvode jer su nesvjesni da domaći proizvod može značiti bolju budućnost njima i njihovoj djeci. Proizvod ne treba kupovati samo iz patriotskih razloga, već zato što je on kvalitetan“, rekao je PR Foruma o domaćoj proizvodnji.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.