Klas promovirao novodizajniranu liniju pita i somuna

Vijesti 03. jun 201609:51 > 09:54
Klas

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Klas d.d. Sarajevo promovirala je jučer liniju smrznutih tradicionalnih proizvoda – Klasove pite i Sarajevski somuni – u novoj ambalaži.

Burek, sirnica, zeljanica i krompiruša, kao i somuni, u porodičnom su pakovanju, modernog dizajna.

“Pod sloganom „Okus koji pamtite oduvijek“, ovom linijom proizvoda želimo sačuvati i njegovati tradiciju BiH, jer pite i somuni su ono najbolje iz tradicije bosanske kuhinje. Pite i somuni u Klasu se proizvode predano, pažljivo i s ljubavlju, prema tradicionalnoj recepturi kakvu su stoljećima njegovale naše nane i bake, i onako kako smo navikli u svome domu. Upravo u tome je tajna njihovog prepoznatljivog kvaliteta“, kazala je Dženana Pezer, brend menadžer u Klasu.

Klas, kao lider mlinsko-pekarske industrije u BiH u pogonu Velepekara već decenijama proizvodi pite i somune, od brašna dobivenog preradom najkvalitetnijih sorti pšenice. Klas je razvio i posebnu tehnologiju, specijalno prilagođenu načinu pripreme i ukusu ovih jela, koja u potpunosti omogućava da nema razlike između domaćih i pita i somuna iz Velepekare.

Ova linija proizvoda, osim tradicije, promovira i porodične vrijednosti, jer su sva pakovanja prilagođena potrebama jedne savremene porodice. Kupovinom smrznutih Klasovih pita i somuna potrošači štede svoje dragocjeno vrijeme.

Smrznuti Sarajevski somuni su idealna prilika za sve one koji u mjesecu Ramazanu uživaju u ukusu i mirisu ovog vrhunskog delikatesa bosanske kuhinje ali sada i u svojoj vlastitoj kuhinji. Također, posebno su praktični na izletu, uz roštiljske specijalitete. Dovoljno ih je samo kratko zagrijati, i bit će svježi kao da su tek izašli iz pekare. Dugogodišnja tradicija i provjerena receptura garancija su kvaliteta Klasovih pita i somuna. Kvalitet dokazuje i sve veći obim izvoza ovih proizvoda. Samo u prošloj godini Klas je izvezao oko deset miliona komada somuna, te 1,5 miliona komada pite, i to na zahtjevna tržišta Austrije, Švicarske, Holandije, Njemačke, Hrvatske, Francuske, Danske, Švedske, Engleske, Slovenije, Sjedinjenih Američkih Država, Australije i Bugarske.

Promocija smrznutih tradicionalnih proizvoda, upriličena u objektu Bingo Kolodvorska, nastavak je uspješne saradnje najveće bosanskohercegovačke prehrambene industrije Klas d.d. Sarajevo, i najvećeg domaćeg trgovačkog lanca Bingo. Zajednički cilj je jačanje domaće proizvodnje i promocija domaćih proizvoda.

U cilju osnaživanja domaće privrede, Bingo i Klas ponovo nastupaju zajedno, ovoga puta jačajući svijest o tradiciji bosanskohercegovačih jela. Bitna nam je svaka promocija domaćih kompanija i zato rado pružamo podršku ovakvim i sličnim projektima“, rekla je Tatjana Paunoski, rukovodilac Službe marketinga lanca Bingo.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.