Alarmantni podaci sa bh. saobraćajnica: Samo u aprilu život izgubilo 25 ljudi

Vijesti 26. apr 202319:10 0 komentara
N1

Još jedan mladi život izgubljen je u saobraćaju. Ovog puta, kod Travnika je smrtno stradao 26-ogodišnji nastavnik. Crne statistike ne prestaju da pune naslovnice.

Još jedan mladi život izgubljen je u saobraćaju. Ovog puta, kod Travnika je smrtno stradao 26-godišnji nastavnik. Crne statistike ne prestaju da pune naslovnice.

Tuga u Travniku: 26-godišnjak izgubio život u teškoj saobraćajnoj nesreći

Samo u aprilu, u saobraćajnim nesrećama poginulo je 25 ljudi. Negativan trend je nastavljen. Jer, podsjećamo, tokom protekle godine registrovano je hiljadu nesreća više u odnosu na 2021., a gotovo trećinu stradalih čine mladi.

“Agencija već drugu godinu zaredom provodi kampanju ‘Kad se život preokrene’, namijenjenu mladima, gdje je naš ambasador Agencije za saobraćaj Zoran Vujin, koji je, nakon sipanja goriva na pumpi, odlučio da ne veže pojas, a posljedice trpi i danas, vezan je za kolica”, ispričao nam je Milija Radović iz Agencije za saobraćaj RS.

Više od 31.000 saobraćajnih nesreća registrovano je u prošloj godini. To znači da ih je na bh. putevima svakoga dana bilo više od 85. A gotovo četvrtina je za posljedicu imala povrede ili smrt učesnika. Jesu li bezbjedni na ulicama, pitali smo i Sarajlije.

Pitali smo građane Sarajeva da li se osjećaju sigurno u saobraćaju (VIDEO)

Crne statistike ne zaobilaze ni motocikliste. Na društvenim mrežama prijatelji se opraštaju od 24-ogodišnjeg hokejaša Amona Rakića, koji je prije dva dana stradao u sudaru motora i dva automobila. Ova kategorija vozila, često je zanemarena, upozorava struka, jer osim saobraćajne kulture nedostaje i infrastruktura namijenjena ovoj kategoriji.

“Nemamo baš osjećaja za motore pogotovo kada se češće pojavljuju. Sada smo napravili gluposti pa smo i romobile i bicikla ‘spustili’ na saobraćajnicu pa će nas to koštati vjerovatno u narednom periodu čim budu lijepi i sunčani dani”, upozorio je profesor na Saobraćajnom fakultetu u Sarajevu Osman Lindov.

“Praksa u BiH je kupiti motocikl pa polagati, bitan im je samo papir”

Sporno je i to što se u Bosni i Hercegovini motocikl, najprije, kupuje, pa tek onda, za tu kategoriju, polaže.

Zamjerke imaju i dugogodišnji motociklisti.

“BiH bi trebala pratiti evropske zakone jer smo takav narod da možemo naučiti samo ako nas neko ‘udari po džepu’”, stava je motociklista Gordan Dizdarević Grk.

Ipak, pokazalo se da čak ni novo pooštravanje kaznene politike u saobraćaju, nije mnogo utjecalo na prekršioce.

Kako bi ovaj problem bio stavljen pod kontrolu, potrebno je na nivou BiH donijeti strategiju. Ovo je posebno važno ako imamo u vidu da je većina poginulih starosti od 21 do 29 godina.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!