Bh. poduzetnik za N1 o iskustvu otkazivanja leta iz Londona zbog – mačke: Naučio sam dvije stvari…

Vijesti 03. jul 202410:53 1 komentar

Tragom priče o sve češćem odgađanju i otkazivanju letova, pravima i obavezama koje aviokompanije imaju prema putnicima, za Novi dan svoje je iskustvo podijelio i poduzetnik Nihad Softić, kojem su u jednom danu otkazana tri leta i koji je prespavao na aerodromu s 14 učenika i troje prosvjetnih randika s kojima je putovao. Uzrok otkazivanja leta nije bilo nevrijeme, nego nepozvan gost na letu – mačka.

Softić je prepričao iskustvo koje se desilo na letu iz Londona za Sarajevo. Let je inicijalno otkazan dan pred polijetanje, u 23:30, a sljedeći zakazan tek za nekoliko dana kasnije. Pokušao je da nađe rješenje rezervacijom drugog leta u što skorije vrijeme ili, budući da je to bilo teško izvedivo s obzirom na veličinu grupe koju vodi, rezervacijom smještaja do leta koji im je ponuđen za nekoliko dana.

Cilj je bio prebaciti grupu do najbliže destinacije, ukoliko to nije moguće direktno do Bosne i Hercegovine, i to uspijeva rezervacijom leta Air Serbia narednog dana.

Otišli smo na aerodrom puno ranije, čekirali se na vrijeme, a onda je let pomjeren na 8:30h. Ali sve OK, tu smo i čekamo, na ulazu smo, prolazimo kontrolu i sjedamo avion”, prepričava Softić, dodavši kako su putnici tada primijetili osoblje koje ulazi u pilotsku kabinu, nakon čeka stjuardesa ulazi u putnički dio aviona i obaviještava putnike kako je uzork kašnjenja leta mačka koja se potkrala u kabinu kapetana.

Nakon par sati čekanja putnici su obaviješteni da moraju napustiti avion, te da će let biti odgođen. Također, obaviješteni su da im je osiguran smještaj i prijevoz do istog.

Međutim, nakon ponovnog prolaska pasoške kontrole i čekanja u predvorju aerodroma uslijedio je šok – informacija da putnici sami, njih 200-tinjak, moraju sami da se prebace do Londona i potraže smještaj, što će im biti nadoknađeno kasnije.

Nakon inicijalnog šoka putnici odlučuju noć provesti na aerodromu.

Naučio sam dvije stvari – to da je sistem nemilosrdan. Let je bio otkazan i nije ih bilo briga kako ćete se snaći. I, drugo, poniženje koje doživite kao čovjek – nemate call centar, podršku, ostavljeni ste sami sebi”, ističe Softić.

Smatra kako je priča o zalutaloj mački možda simpatična, ali da ono što je uslijedilo i kolaps ljudi kojem je svjedočio bilo “strašno iskustvo”.

Inače, tema odgađanja ili otkazivanja letova nešto je čime se putnici i turisti nerijetko susreću, posebno u jeku sezone.

O tome kako reagirati, koja su prava putnika i obaveze aviokompanija za N1 su nedavno govorili stručnjaci iz tog sektora i pravnici, pojasnivši gdje i kako tražiti naknadu i odštetu. Cijelo gostovanje pogledajte ovdje.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare