Niz procjena i podataka ukazuje na uspješnu ovogodišnju prazničnu sezonu za trgovce, no ankete i istraživanja pokazuju da sve veći dio kolača uzimaju internetski trgovački lanci.
Udio kupaca koji odlaze kupovati u prodavnice, iako su oni i dalje u većini, polako ali sigurno se smanjuje.
To potvrđuje i istraživanje koje je provelo najveće američko trgovačko udruženje National Retail Federation (NRF). Prema njihovoj anketi, prvi put u historiji ove je godine najpopularnija destinacija za prazničnu kupovinu bio Internet na kojem je barem dio šopinga planiralo obaviti 59 % američkih potrošača. Na drugom mjestu s 57 % nalazile su se klasične robne kuće, a nakon njih su slijedili diskonti, supermarketi i druge specijalizirane trgovine, piše tportal.
U tom istraživanju, čiji su rezultati objavljeni krajem novembra, NRF je predviđao rast ovogodišnjepraznične potrošnje u Sjedinjenim Američkim Državama za 3,6 do 4 posto na ukupni iznos od oko 680 milijardi dolara.
Po potrošaču to je prosječno iznosilo 967 dolara, a dosad objavljene brojke potvrđuju te procjene. Maloprodaja je u decembru bila šest posto viša nego lani u istom mjesecu, s time da je internetska prodaja porasla 10,5 posto, čime je dodatno potvrđen trend sve veće kupovine preko Interneta.