Coca Cola je objavila da u narednom mjesecu planira u prodaju pustiti novi proizvod - proteinsko mlijeko koje će se prodavati pod etiketom Minute Maid's Fairlife.
Mlijeko bez laktoze će imati upola manje šećera nego obično, 50 posto dodatnog proteina i 30 posto jači kalcijum, prenose američki mediji.
Mušterije će moći izabrati okuse kao što su: regularno mlijeko, nemasno i čokoladno, a cijene će varirati od 3,98 do 4,20 dolara.
“Nadam se da je ovo novi multimilionski brand koji lansiramo u prodaju“, kazao je direktor Fairlifea Steve Jones.
Odluka o povećanju proteina u mlijeku je u skladu sa zahtjevima potrošača.
Podaci istraživanja pokazuju da čak 71 posto mušterija traži više proteina u ishrani, stoji u izvještaju firme za istraživanje tržišta NPD.
Iz Coca Cole se nadaju da će novi proizvod pokrenuti prodaju, dok je potražnja za pasterizovanim mlijekom pala za tri posto prošle godine.