Pet linija ka Zapadnoj Evropi uz dva leta sedmično po liniji, želja je menadžmenta banjalučkog aerodroma. Sa njega i dalje leti samo Air Srbija i to za Beograd. Ranije pominjana linija Geteborg-Banjaluka-Podgorica nije realizovana.
“Jasno je naše opredjeljenje da razgovaramo sa niskobudžetnim kompanijama, to je najznačajnije – da naši građani, gledaoci znaju”, kaže Duško Kovačević ,v.d. direktora Aerodroma Banjaluka .
Podrška komercijalizaciji banjalučkog aerodroma, makar ona savjetodavna, stiže iz Beogarda.
“Kada bi se spominjali loukosteri pojedinačno u ovom trenutku to slabi pregovaračku poziciju. Oni čitaju pres kliping sa banjalučkog aerodroma šta se dešavalo na konferenciji za novinare i sve ostalo. Naša namjera je da idemo jako u tom smjeru, spremamo to, a naravno očekujemo sav svoj autoritet koji smo uložili mi kao rukovodstvo beogradskog aerodroma. Zbog toga sam došao u najjačem sastavu”, ističe Saša Vlaisavljević, vd direktora aerodroma Nikola Tesla.
Ni kargo centar na banjalučkom aerodomu ne funkcioniše. Radovi su zaustavljeni sredinom prošle godine, zbog neregularnosti.
Sliku bh. neba ipak popravlja aerodrom Tuzla, koji bilježi istorijske rekorde.
Opširnije u prilogu Snežana Mitrović.