Otkrivamo: Zašto su Tesla automobili podbacili u Kini

Ekonomija 11. feb 201518:51 > 12. feb 2015 11:48
N1

Prodaja Teslinih električnih automobila u Kini nije krenula prema planu. Uzrok tomu su visoke cijene i ograničene mogućnosti punjenja automobila.

U Tesli se odvija borba za osvajanjem kineskog tržišta. Kako bi pokrenuli prodaju, izvršni direktor je čak odgovornim menadžerima zaprijetio otkazom.

Glavno pokretačko sredstvo ovih automobila je struja kojom se napajaju kroz punionice. U državama poput Kine one su izrazito važne jer mnogi ljudi žive u visokim neboderima bez garaže pa ne mogu instalirati vlastite. Preostaju im jedino javne.

Tesla je na ovu zemlju računao kao jedno od glavnih tržišta na kojem bi prodaja trebala parirati onoj u SAD-u, ali kompanija je prošloga mjeseca prodala samo 120 automobila. U SAD-u ih je prošle godine prodano 19 hiljada.

Iako košta 70 hiljada dolara, Teslin Model S jedan je od najpopularnijih elektronski automobila u SAD-u. U Kini se pak cijena, zajedno s carinom i porezom, penje do 120 hiljada dolara – što ga čini skupom igračkom čak i za bogataše. No oni koji si ga i priušte, moraju ga negdje napuniti.

Više pogledajte u prilogu Željke Felbar.