Danska kompanija Lego, poslije pada popularnosti počevši od 2000. godine, ponovo je među najmoćnijim markama u svijetu, pa je u 2014. od Ferrarija preuzela lidersku poziciju na listi najboljih brandova u svijetu, objavila je istraživačka kompanija Brand Finance.
Autori studije ističu da je na ponovnu popularnost ovog proizvođača igračaka utjecao uspjeh filma “Velika Lego avantura” u prošloj godini, koji je doprinio i ugledu marke, ali i prodajnim rezultatima, prenosi francuski list Figaro.
Iako je briljirao u pogledu lojalnosti, prepoznatljivosti i ugleda marke, Lego sa stanovišta finansijske vrijednosti ne figuriše na listi deset najmoćnijih brendova, dok se Ferrari i na toj listi kotira dobro, s vrijednošću od 4,7 milijardi eura u prošloj godini, 18 posto većoj nego u 2013.
Inače, listu finansijski najvrijednijih kompanija u 2014. predvode Apple, Samsung i Google, dodaje se u istraživanju.
U kategoriji marki koje su zabilježile najbrži rast, dominira Twitter. Njegova vrijednost je skoro utrostručena, na 4,4 milijarde dolara, a slijede akteri u sektoru novih tehnologija, kao što je kineski Baidu, ili američki Facebook (+150 posto).