United Grupa ulaže 100 miliona eura u lokalni sadržaj

Ekonomija 20. jul 201812:22 > 12:31
N1

United Grupa (SBB, Telemach, United Media), vodeća telekomunikacijska i medijska platforma u jugoistočnoj Evropi, najavila je investicije od 100 miliona eura u produkciju lokalnog sadržaja, kao podršku domaćim talentima i profesionalcima.

2017 godina bila je prekretnica, s produkcijom preko 30% sadržaja emitiranog na kanalima United Grupe, što predstavlja značajnu potporu kreativnim timovima u regiji. Pet godina ranije, postotak lokalnog sadržaja iznosio je 5%.

“U eri globalnih igrača na medijskoj sceni, poput Netflixa, lokalna publika nastavlja cijeniti emisije i filmove koji oslikavaju njihov život i iskustva. Plan United Grupe da investira 100 milijuna eura u lokalni sadržaj znak je vjere u mrežu lokalnih talenata, producenata, glumaca i glazbenika. S uzbuđenjem očekujemo vidjeti što još regija može ponuditi”, rekao je Dragan Šolak, osnivač i predsjednik upravnog odbora United Grupe.

Investirano je u već popularnu regionalnu hit seriju – Konak kod Hilmije koja je pokupila sjajne kritike gledatelja.

 Planovi za daljnje investicije u sadržaj uključuju ugovore o novim scenarijima, serijama i drugim lokalnim produkcijama. U sklopu planirane investicije bit će snimljena i druga sezona popularne kriminalističke drame “Sjenke nad Balkanom” u režiji Dragana Bjelogrlića.

“Ovakvim investicijama United Grupa pokazuje vjeru u lokalne produkcije, dramski program i domaće talente, što je vrlo značajno. U vremenu kada se mijenjaju tehnologije, ali i način na koji konzumiramo sadržaj, kada gledatelji mogu birati što i kada gledati, kanali kao što je TOP kanal predstavljaju revoluciju u emitiranju programa u regiji”, rekao je Dragan Bjelogrlić, redatelj i scenarist serije.

Sadržaj koji je United Grupa producirala prošle godine uključuje popularne drame, talent show programe i sadržaj za djecu, kao što su serija Ubojice mog oca, muzički talent show Zvijezde Granda, emisija Praktična žena, kao i crtani filmovi Pilići, Kefalica i drugi.

Ovaj, originalni, nadopunjuje najbolji globalni sadržaj koji je također dostupan korisnicima, kao što su filmovi i TV serije, ali i sportski sadržaj na SK kanalima među kojima su Premier Liga, Primera, NBA i Formula 1.

Kroz svoje United Media kanale United Grupa se nalazi na samom vrhu gledanosti kablovskih kanala u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini u 2017. godini.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter| Facebook i UŽIVO na ovom linku.