Kompanija uklanja naziv MasterCard iz dva ukrštena crvena i žuta kruga u kojima je boravio duže od 50 godina.
Oglas
Mastercard Inc. pridružio se grupi brandova kao što su Nike, Apple i Target koje koriste samo sliku, ali ne i naziv u većini svojih marketinških materijala.
To također ukazuje na promijenjenu prirodu valutne razmjene. Jedna od prvobitnih kreditnih kartica, ranije poznata kao Master Charge, Mastercard je pokušao u posljednjim godinama da se definira kao "tehnološka kompanija u globalnoj industriji plaćanja".
Njujorška kompanija The Purchase saopćila je u ponedjeljak da više od 80 posto ljudi prepozna logo Mastercarda čak i u slučaju da naziv firme nije prisutan, prenosi Associated Press.
Oglas
N1 pratite putem aplikacija za Android| iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter| Facebook| Instagram i UŽIVO na ovom linku.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Oglas
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Oglas
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas