Njemački proizvođač sportske opreme Adidas objavio je planove o radikalnim promjenama u načinu proizvodnje roba kako bi ubrzao proizvodnju i bolje prilagodio ponudu obuće i odjeće zahtjevima kupaca te time ubrzao rast prodaje i profita tokom idućih pet godina.
Njemački div u proizvodnji sportske obuće i odjeće, koji godinama zaostaje u odnosu na brzorastućeg konkurenta Nikea, objavio je kako testira automatizirane proizvodne jedinice koje će mu omogućiti da prebaci proizvodnju iz Azije bliže kupcima.
Proizvodnja bliže matičnoj zemlji mogla bi im omogućiti da brže reagiraju na brzopromjenjive trendove u potrošnji dok pokušavaju uhvatiti korak s Nikeom, liderom na američkom tržištu.
“Vratit ćemo ponovno proizvodnju u Europu. Vratit ćemo proizvodnju ponovno tamo gdje su glavna tržišta”, kazao je izvršni direktor Adidasa Herbert Hainer, dodajući kako je postojećih šest sedmica, koliko je potrebno da roba bude isporučena iz Azije u Europu, predugo razdoblje.
Iz Adidasa najavljuju da će se širiti kroz inovacije u opskrbnom lancu grupe među čijim su pionirima brend za tinejdžere NEO koji s novim proizvodima u trgovine stiže već za 45 dana, umjesto standardnih za tu industriju 12 do 18 mjeseci. Te inovacije uključuje dovođenje vlastitih stručnjaka za razvoj proizvoda u tvornice.
Njemačka kompanija planira otvoriti stotine novih trgovina i očekuje da će do 2020. godine prihode gotovo udvostručiti, na više od 22 milijardi eura. Neto dobit bi godišnje u prosjeku trebala rasti za oko 15 posto, nasuprot rasta od 7 do 10 posto koliko očekuju u 2015. godini.