Mostarski sajam – prepoznatljivi primjer razvoja u BiH

Ekonomija 14. apr 201517:42 > 17:48
Snapshot

Mostarski sajam okupio je izlagače iz 20-ak država iz regije, Evrope i svijeta. Najbrojniji su iz zemlje partnera Tajvana, s kojim BiH najviše trguje metalom, elektronskim proizvodima, tekstilom i proizvodima od drveta.

“Postoji nekoliko sličnosti između razvoja privrede BiH i Tajvana. Obje zemlje imaju domaća mala i srednja poduzeća koji čine kičmu naših ekonomija. Obje zemlje imaju hrabre poduzetnike koji ulažu u proizvodnju i koja pomaže jačanju privrednih temelja naših zemalja”, izjavio je ambasador Tajvana u BiH, zemlje partnera sajma Tao Ven Lung.

“Obaveza nas iz političkog života jeste da stvaramo uslove, povoljniji privredni ambijent, da smanjujemo poreze, da učinimo sve što možemo da se više investira, više radi, da se više ljudi zapošljava. Manifestacija kao što je ova tome će sigurno doprinijeti”, rekao je predsjedavajući Predsjedništva BiH Mladen Ivanić.

Uz podsajamske manifestacije – sajmove turizma, vina i vinogradarske opreme, knjige i grafičke industrije te informacijskih tehnologija, ove godine je učinjen poslovni iskorak otvaranjem Sajma drvne industrije.

“Devedeset posto onog što se od drveta u BiH preradi se danas izvozi, još kad bismo imali finalnih proizvoda na toj razini, kad bismo mi iz politike stvorili ambijent, a to nam je u vanjskoj politici ključni zadatak, a ne voditi vanjsku politiku jer smo mi premali da bi vodili vanjsku politiku”, kazao je član Predsjedništva BiH Dragan Čović.

Firma Mostarski sajam ističe kako svojim malim, ali prepoznatljivim primjerom, već 18 godina pokazuje da se može opstati i razvijati novim sajamskim sadržajima uz neprestano učenje i povezivanje.

Pogledajte prilog Đenane Kaminić.