Novi biznis u Kanadi i Americi – iznajmljivanje kokošaka

Ekonomija 28. apr 201515:56 > 16:46
Freeimages/poooow

Želja sve većeg broja ljudi da jedu svježa jaja humano uzgajanih kokoški, ali bez odgovornosti koje zahtjeva njihov uzgoj, zaslužni su za uspjeh novog biznisa u SAD - iznajmljivanje ovih životinja.

Jenn Tompkins je prije dvije godine u Pensilvaniji osnovala kompaniju “Iznajmite kokošku” i od tada je proširila poslovanje na još tri američke države, i Toronto u Kanadi.

Iznajmljivanje kokošinjca je sve popularnije širom SAD, kako se sve više stanovnika gradova, predgrađa i sela pridružuju antifabričkom pokretu. Neke porodice iznajmljuju kokoške radi edukativnog iskustva svoje djece.

“Kao društvo, ne volimo obavezivanje. Ne volimo ugovore za mobilne telefone, ne želimo dugoročne ugovore sa našim kablovskim operaterima. Kokoške mogu da žive sedam ili 10 godina, i ljudi se pomalo plaše toga”, kaže Jenn Tompkins.

Iznajmljivanje kokošaka oslobađa ljude te odgovornosti. Cijena iznajmljivanja zavisi od kompanije, lokacije i vremenskog perioda, a početna cijena je blizu 150 dolara mjesečno.

Najosnovniji paket uključuje dvije kokokške, kokošinjac i hranu, a novi vlasnik odgovore na sva pitanja može dobiti putem telefona. Ukoliko nije zadovoljna, mušterija može da vrati kokošku ranije, a može i da je usvoji ukoliko sve ide kako treba.

Kompanija “Iznajmite kokošinjac” iz predrgađa Vašingtona počela je da radi 2012. iznajmljivanjem pet ili šest kokoški mjesečno, da bi danas imala u ponudi 30 ovih ptica.

“Ljudi žele da znaju odakle dolazi njihova hrana”, kaže jedan od vlasnika te kompanije Tylar Phillips.