Pandemija korona virusa utjecala je na mnoge aspekte našeg života pa i na potražnju i kupovinu proizvoda.
Jedan od najpopularnijih servisa za online kupovinu OLX.ba, objavio je analizu za čim su bh. građani najviše tragali tokom perioda kada je epidemija korona virusa zahvatila BiH, odnosno kada su uvedene različite mjere, a ljudi više vremena provodili u kućama. Analiza se odnosi na period od 15. marta do 27. aparila, a podatke su poredili s periodom od 31. januara do 14. marta.
Ubjedljivo se najviše tragalo za brašnom, čega je manjkalo na policama supermarketa na samom početku pandemije. Potražnja ovog prehrambenog proizvoda skočila je za više od 1000 posto.
Na drugom mjestu je, očekivano, potraga za zaštitnom opremom – maskama i rukavicama, čija je potraga skočila za 719 posto.
Na listi su se našli i rekreativni predmeti poput rolera ( porast za 485 posto), bučica (porast za 460 posto), ljuljačka (porast za 389 posto), trampolina (330 posto), a na listi su i roštilj čija je potražanja skočila za 358 posto te trimeri – skok od 380 posto.
Građani su pretraživali mnogo više i pojam nargila, s obzirom da su svi kafići i nargila barovi zatvoreni mjesec i po. Potražanja za nargilama porasla je za 321 posto.
S druge strane, iz OLX-a ističu kako je pandemija uzrokovala da Golf 5, koji se duže vremena nalazio u top listi pretraga, doživi značajan pad, kao i nekretnine i vozila u totalu koji su imali značajan pad u potražnji, a samim tim i u prodaji.
Potraga za kupovinom vozila pala je za 74 posto, a nekretninama za 30 posto.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad