Kineska medijska grupacija (China Media Group - CMG) i njeni europski medijski partneri pozvali su u četvrtak na zajedničko djelovanje kako bi se ispunile obaveze medija kao javnih distributera informacija i pomoglo međunarodnoj zajednici da izgradi jake snage u borbi protiv pandemije.
Zajednička izjava data je tokom online foruma “Saradnja europskih medijskih partnera 2020”, čiji je domaćin bila CMG, s temom “Dijalog međusobnog povjerenja za saradnju na obostrano zadovoljstvo”.
Predsjednik i glavni urednik CMG-a Shen Haixiong iznio je tri prijedloga o trenutnoj situaciji u medijima.
“Prvo, trebali bismo produbiti saradnju u izvještavanju o odgovorima na COVID-19; drugo, trebali bismo promovisati razmjenu osoblja između medijskih organizacija; treće, trebali bismo ojačati izgradnju našeg mehanizma saradnje,” rekao je.
U svom govoru, Shen je istakao, da Kina i Europa dijele široki konsenzus i zajedničke interese u pružanju podrške i praktikovanju multilateralizma, jačanju globalnog odgovora na COVID-19 i zajedničkom promovisanju globalnog ekonomskog oporavka te rješavanju pitanja klimatskih promjena.
“Dijelimo mnogo više konsenzusa nego divergencija. Kineski i evropski medijski partneri također će krenuti u novu fazu bližeg, dubljeg i pragmatičnijeg dijaloga, razmjene i saradnje”, rekao je.
“Moramo spoznati snagu partnerstva u ovom novom medijskom ekosistemu,” rekao je predsjednik Reutersa Michael Friedenberg.
“Ono može biti u obliku zajedničkog novinarstva, industrijskih koalicija, novih komercijalnih poslovnih prilika, razmjene sadržaja ili zajedničkih platformi.”
Također je spomenuo da su CMG i CCTV+ važni partneri te da je partnerstvo je i dalje prioritet.
“Bez jasne, dvosmjerne informativne komunikacije nikada neće biti potpunog povjerenja i dublje saradnje. Stoga, mediji igraju vitalnu ulogu u prijateljskom odnosu između različitih zemalja i naroda”, rekao je Paolo Panerai, glavni urednik i izvršni direktor Class Editoria S.p.A.
“Kako globalna međuovisnost raste, vjerujem da medijske kompanije više ne mogu raditi izolovano jedne od drugih,” naglasio je Michael Peters, izvršni direktor i predsjednik izvršnog odbora Euronewsa.
On vjeruje da će Euronews i CMG nastaviti produbljivati svoju saradnju u njegovanju boljeg razumijevanja između dvije kulture.
Svečana ceremonija pokretanja China Business Videa (CBV), novog zajedničkog programa, takođe je održana između CCTV+ i Reutersa tokom foruma. Reutersovim klijentima će CBV da pruža finansijske vijesti iz Kine, koje će CMG distribuisati direktno radi poboljšanja medijske saradnje između Kine i drugih medija i jačanja razmjene informacija.
Na forumu su Teng Yunping, predsjednik CCTV agencije za video vijesti (CCTV +) i Adrian Wells, generalni direktor European News Exchange (ENEX) potpisali Strateški memorandum o razumijevanju, koji signalizira službeno pokretanje Europskih medijskih partnera (European Media Partners – EMP). U budućnosti će dvije strane ojačati saradnju na vijestima, izvještajima, inozemnim reporterima kao i medijskim forumima.
Istovremeno je objavljen i BizToday program koji EMP-u pruža prilagođene kineske i europske finansijske vijesti koje će zajednički kreirati CMG, CCTV+ i ENEX.
Na forumu je 28 delegata iz 25 organizacija iz 16 evropskih zemalja i delegati CMG-a detaljno razgovaralo o tome kako ojačati koordinaciju, produbiti veze, ujediniti se u borbi protiv pandemije i sveobuhvatnijim razmjenama izgraditi veće povjerenje u svijetu.
“U današnjem, nesigurnom vremenu je presudno da mediji imaju što više pouzdanih izvora za izvještavanje o pandemiji koja pogađa sve nas. Koristimo mnoštvo izvještaja iz inostranstva o statistikama i trendovima u različitim zemljama koji nam pokazuju oblike upravljanja krizom i vladine pristupe zaštiti zdravlja stanovništva širom svijeta. Iz kineskih dokumentarnih filmova smo mnogo naučili o tome kako se oni bore protiv ove zarazne bolesti. Suočeni smo s ekstremnim izazovom u zaštiti naših redakcija i omogućavanju neometanog kontinuiteta proizvodnje tokom pandemije. Dodatni izvor vijesti i razmjena sadržaja u ovom im su trenutku od ogromnog značaja”, navela je Aleksandra Subotić, izvršna direktorica United Media i N1.
Tokom foruma, predstavnici Kine i Europe pridružili su se online panel diskusiji na temu „Multilateralna saradnja i međusobno povjerenje, zajednički izazovi i budućnost na obostrano zadovoljstvo“ kako bi razgovarali o tome kako kineski i europski mediji promovišu međusobno povjerenje između ljudi s obje strane i sprovode multilateralnu saradnju za postizanje zajedničkih rezultata.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad