"Kupujmo domaće" poruka je koju intenzivno možemo čuti u proteklih nekoliko sedmica, a danas je ta borba još jednom potvrđena.
Privredni rat, koji je na pomolu između Hrvatske i Bosne i Hercegovine kada je u pitanju izvoz bh. mlijeka na tržište EU, potaknuo je bosanskohercegovačke privrednike da što više promoviraju domaće proizvode u cilju podizanja svijesti građana da kupuju domaće i samim time ulažu u vlastitu zemlju.
Zaštitno lice uspješno realizirane kampanje «Uhvati ritam», bh. nogometni reprezentativac bio je obradovan činjenicom da se zajednička saradnja sa brendom vitaminskog napitka NovaVita direktno odrazila na rezultate prodaje te na svijest građana da i naša zemlja može u ovom segmentu ponuditi kvalitetan proizvod.
Kampanja “Uhvati ritam” pokazala je koliko poslovna zajednica kroz povezivanje sa poznatim licima može unaprijediti svoju poziciju na tržištu i rezultate poslovanja. NovaVita bilježi rast velikih kupaca za 18 posto u odnosu na prošlu godinu, a evidentan je i interes ino partnera sa kojima je započeta priča o plasmanu NovaVite ne samo van regije, nego i van evropskog tržišta, a proizvodnja se kako smo se i sami u to mogli uvjetriti, odvija prema najvišim europskim standardima.
NovaVita, nalazi se na tržištu BiH već devet godina. Tradicija u proizvodnji i plasmanu visokokvalitetnog proizvoda, proizvodni kapaciteti, kvalificirano osoblje, stabilni odnosi sa kupcima i dobavljačima, kao i izvrsno poznavanje kulturološkog okvira u kojem kompanija posluje, snage su koje stoje iza brenda NovaVita kako bi uspješno odgovorile na sve eventualne izazove tržišta.