Na vodećem sajmu potrošačke elektronike i kućanskih aparata IFA u Berlinu predstavljena je Gorenje dizajnerska linija kuhinjskih aparata Gorenje by Starck koju je dizajnirao globalno poznati Philippe Starck. Također, premijerno je i predstavljena Infinity lifestyle linija aparata, kao i ostali novi Gorenje kućanski aparati.
“Ove godine premijerno predstavljamo brojne nove aparate za kuhanje pod brendom “Gorenje” i “Asko”, i novu i elegantnu dizajnersku liniju kreiranu u saradnji sa Philippeom Starckom. Ovim mi potvrđujemo našu reputaciju trend-setera u industriji kućanskih aparata jer olakšavamo svakodnevnicu našim korisnicima sa sofisticiranim dizajnom i inovativnim rješenjima”, istakao je Franjo Bobinac, predsjednik i CEO Gorenje grupacije.
Prema njegovim riječima pojavljivanje na IFA sajmu Gorenje vidi kao odličnu mogućnost za susrete sa poslovnim partnerima i krajnjim korisnicima proizvoda na jednom mjestu, te su zato već osmi put zaredom dio ovog svjetski važnog događaja koji je prošle godine privukao četvrt miliona posjetilaca, dok je 1.500 izlagača sklopilo ugovore vrijedne 4,2 milijarde eura.
Inspirativna nova linija, Gorenje by Starck, nosi potpis francuske dizajnerske zvijezde Philippe Starck, rezultat je iskustva i kreativne snage najvećeg savremenog dizajnera koji uspješno iskorištava sve mogućnosti tehnologije kako bi odgovorio potrebama i željama modernog korisnika. “Kod linije Gorenje by Starck, izazov je bio kreirati nešto što je tehnološki izvrsno ali i dalje toplo i blisko ljudima. Elegancija ove kolekcije leži u diskretnosti njenog vrhunskog kvaliteta i minimalističkog dizajna”, objasnio je Philippe Starck.
Pećnica, ploča za kuhanje, kuhinjska napa i frižider se ističu prestižnom kombinacijom nehrđajućeg čelika i reflektirajućeg stakla visoke kvalitete. Izražajan izgled aparata će se uklopiti u okruženje a što se već vidi po njihovoj spoljašnosti, koja nagovještava životni stil korisnika.
“Gorenje by Starck linija aparata je naša najdragocjenija linija posebno na evropskim tržištima gdje korisnici posebno cijene superioran dizajn i funkcionalnost proizvoda. Vjerujemo da će ova linija osnažiti dodatno reputaciju našeg brenda i pomoći prodaju našeg redovnog asortimana”, istakao je Marko Mrzel, glavni direktor prodaje Gorenje grupacije, o planu za novu dizajnersku liniju.
Na događaju koji se održava od 4. do 9. septembra, Gorenje grupacija će također predstaviti i svoj novi identitet i vizuelni izgled Gorenje brenda koji je impresionirao i inspirisao korisnike u proteklih 65 godina. Ključna poruka revidiranog identiteta je dato obećanje neupitnog kvaliteta i superiornog korisničkog iskustva.