Švedska kompanija ABS Wheels, vodeći proizvođač i prodavač automobilskih guma i točkova, udvostručila je prodaju i popularnost nakon što je ukinula reklame sa zavodljivim starletama i prešla samo na direktno predstavljanje proizvoda u oglasima.
Švedski ombudsman za oglašavanje je prethodno četiri puta označio reklame te firme kao “seksističke”, što je rekordan broj izrečenih opomena jednoj kompaniji u toj zemlji, piše britanski list Independent.
Kompanija ABS Wheels odlučila je prije godinu dana, prilikom redizajna svog web sitea, da zamijeni neukusne oglase, i da umjesto njih postavi jednostavne, jasne slike svojih proizvoda.
Rezultat takvog marketinškog pristupa je bio iznenađenje za sve, bududući da je prodaja odjednom procvjetala sa oko 25 narudžbina dnevno na oko 50 – a mnogi od njihovih novih kupaca su postale žene.
Vlasnik kompanije Endi Lado je za švedski list “Lokal” rekao da je broj ženskih klijenata sada “šest puta veći nego ranije”, za šta je zaslužna nova strategija kompanije.
“Otišli smo i korak dalje, pa naša reklama više nije samo predstavljanje proizvoda, već je riječ o obrazovnom marketingu, sa mnogo vizuelnih efekata. Kada idemo na sajmove trgovine, sada uzmemo sportski automobil a ne hostesu, što nam omogućava da posjetimo i da se sretnemo sa daleko većim brojem klijenata”, izjavio je Lado.