
Šesta Branding konferencija svojim je temama i predavačima i ove godine zaintrigirala stručnu javnost. Zanimljiv je podatak da se izbor programa i predavača svake godine kreira na osnovu istraživanja u koji je uključeno više od 200 eksperata iz oblasti tržišnih komunikacija iz cijele regije.
Šesta Branding konferencija svojim je temama i predavačima i ove godine zaintrigirala stručnu javnost. Zanimljiv je podatak da se izbor programa i predavača svake godine kreira na osnovu istraživanja u koji je uključeno više od 200 eksperata iz oblasti tržišnih komunikacija iz cijele regije.
Tržišna komunikacija je sve dinamičnija, a marketing interaktivniji. Upravo ti trendovi utjecali su na kreiranje programa Branding konferencije 06. Željeli smo da program prati značajne promjene na tržištu i trendove na koje kompanije i brandovi u narednom periodu moraju obratiti pažnju.
Gost Novog dana bila je Sanja Partalo, gostujuća profesorica na Columbia Business School i konzultantkinja iz oblasti marketinga.
Konferenciju prati Ika Ferrer Gotić.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.