Kompanije moraju voditi računa kako eksterno komuniciraju

Ekonomija 03. jun 201618:49 > 19:18
N1

Cipele, hajine, piće, hrana, sve su to brendovi koje na osnovu određenih, ne samo potreba, nego i emocija, kupujemo, ponekada i prekomjerno, a da nismo u potpunosti svjesni zašto.

Takvo što se zove “neuromarketing”. Inače, neuromarketing pokušava dokazati naučno kako kupci reaguaju kada imaju kontakt sa određenim brandom, sa određenom komunikacijom branda i kakve emocije i podražaji se izazivaju u mozgu.

Šesta Branding konferencija svojim je temama i predavačima i ove godine zaintrigirala stručnu javnost. Zanimljiv je podatak da se izbor programa i predavača svake godine kreira na osnovu istraživanja u koji je uključeno više od 200 eksperata iz oblasti tržišnih komunikacija iz cijele regije. Na osnovu tih rezultata biraju se teme i primjeri iz prakse koji su relevantni i primjenjivi za naše tržište.

Tržišna komunikacija je sve dinamičnija, a marketing interaktivniji. Upravo ti trendovi uticali su na kreiranje programa i ovogodiššnje Branding konferencije. Program prati značajne promjene na tržištu i trendove na koje kompanije i brandovi u narednom periodu svakako moraju obratiti pažnju.

U današnjem digitalnom dobu, odnosno u ovoj četvrtoj digitalnoj revoluciji, interakcija s kompanijama i njihovim brendovima je potpuno neizbježna. Potrošači su sve zahtjevniji, te traže da se aktivno uključe u kreiranje kontenta određenog brenda.

Branding konferencija se pokazala kao važan događaj za podršku, unapređenje i razvoj brandinga u našoj regiji, a posebno se to odnosi na komunikacije kompanija prema potrošačima.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.