Nakon novih pravila
Danas isplata penzija u FBiH: Pogledajte iznose najnižih, zagarantovanih i najviših

U skladu sa Zakonom o PIO, penzije za septembar bit će isplaćene danas preko Jedinstvenog računa trezora Federacije Bosne i Hercegovine, saopćio je Federalni zavod PIO.
Oglas
Za korisnike koji su pravo ostvarili do 1. januara 2026. godine, najniža penzija iznosi 692,23 KM, zagarantovana 826,14 KM, dok najviša penzija iznosi 3.461,14 KM.
Osnovica za izračun najniže penzije iz člana 81. stava 2. Zakona o izmjenama i dopuni Zakona o PIO ("Službene novine Federacije BiH“, broj 6/26), za korisnike koji pravo ostvaruju nakon 1. januara 2026. godine, iznosi 752,03 KM (724,36 + 3,82 posto = 752,03).
Na osnovu navedenog:
- Najniža penzija za manje od 20 godina penzijskog staža, odnosno 60 posto osnovice, iznosi 451,22 KM.
- Najniža penzija za 20 godina penzijskog staža i više, a manje od 25 godina – 65 posto osnovice, iznosi 488,82 KM.
- Najniža penzija za 25 godina penzijskog staža i više, a manje od 30 godina – 70 posto osnovice, iznosi 526,42 KM.
- Najniža penzija za 30 godina penzijskog staža i više, a manje od 35 godina – 75 posto osnovice, iznosi 564,02 KM.
- Najniža penzija za 35 godina penzijskog staža i više, a manje od 40 godina – 85 posto osnovice, iznosi 639,23 KM.
- Najniža penzija za 40 godina penzijskog staža i više, odnosno 95 posto osnovice, iznosi 714,43 KM.
Invalidska i porodična penzija (iza aktivnog osiguranika), u smislu člana 81. stava 4. Zakona o penzijskom i invalidskom osiguranju, od 1. januara 2026. godine iznosi:
- Najniža invalidska penzija iznosi 676,83 KM.
- Najniža porodična penzija iznosi 676,83 KM.
Iznos zagarantovane penzije za korisnike koji pravo ostvaruju nakon 1. januara 2026. godine na osnovu 40 ili više godina staža osiguranja utvrđen je u iznosu od 874,62 KM.
Najniža penzija korisnika koji pravo ostvaruju prema posebnim propisima (Zakon o prijevremenom povoljnijem penzionisanju branilaca odbrambeno-oslobodilačkog rata, Zakon o posebnim pravima dobitnika ratnih priznanja i odlikovanja i članova njihovih porodica te Zakon o pravima branilaca i članova njihovih porodica), izmjenama navedenih propisa koje se primjenjuju od 1. januara 2026. godine, utvrđena je u iznosu od 692,23 KM.
Prosječna samostalna penzija za septembar iznosi 885,61 KM.
Penziju za septembar primit će ukupno 473.402 korisnika, a potrebna sredstva za isplatu iznose oko 372,9 miliona KM, navedeno je u saopćenju.
╰┈➤ Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android /iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Oglas
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Oglas
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas