Građani se najviše žale na kupljenu obuću: “Teško naći kvalitetnu koja se ne raspadne”

Ekonomija 11. okt 202319:34 0 komentara

Ništa više nije kao što je nekada bilo. Ali što je obuća lošeg kvaliteta. Pa i ona što se mnogo više plati od prosječne cijene.

Građani se žale. Ne samo na skupoću, već i na kvalitet. Žale se na obuću, tehniku, komunalije.

Građani su se, kao i prethodnih godina, najviše žalili na usluge od općeg ekonomskog interesa. Zabilježene su i komercijalne žalbe (reklamacije na kvalitetu proizvoda, garantne rokove), dok se manji dio žalbi odnosio na turističko-prijevozni sektor i financijski sektor. Značajan broj žalbi odnosi se na kvalitetu pojedine robe, no u 99 posto predmeta to se odnosilo na kupljenu obuću.”

Pa se tako preko granice ne ide samo za boljim životom, već i boljom obućom, kvalitetnijiom. Mladi Faris Bjelopoljak kaže da je teško naći kvalitetnu obuću koju može nositi nekoliko godina, a da se ne raspadne.

“Ja generalno biram ono što mi ses viđa izgledom i što mi je najudobnije za noge i za leđa, a kvalitet – iskreno imao sam različitih iskustava varira i od prodavnice gdje kupim i cijene” , kaže Faris.

Sličnog razmišljanja su i ostali građani Sarajeva.

Mirzo Šubo je obućar 26 godina, kaže ranije je bio bolji kvalitet materijala, obuće. Sada ne postoji država iz koje se obuća ne uvozi.

“Nekada je bio KTK Beko, beogradska iz Srbije, to je bio daleko daleko bolji kvalitet, bila je koža. A sada je sve unutra takozvani konit papir tako da više nije ni blizu kvalitet kako što je bio nekada, zbog toga je malo teže i opraviti, ako je skupa obuća on podlijepi da mu se ne kliže đon. Nekadašnji đon i sadašnji, to je razlika nebo i zemlja”, kaže Mirzo.

Jeftine ili skupe – građani ne odustaju od popravke svojih čizama. A u protekle tri godine Institucija bilježi i povećanje broja žalbi vezanih za online trgovinu, od neovlaštenih prodavača, prevaranata putem socijalnih mreža.

“Ovakve vrste žalbi proizlaze iz potrošačkih prava i potrošače upućujemo u lokalne MUP-ove, budući da se radi o kaznenim dijelima prevare i otuđenja”, napominju iz Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!