Higijenski proizvodi: Iskorak regionalnog lidera inspirisan potrebama potrošača
Higijenski i proizvodi za čišćenje kategorija je koja na globalnoj razini ostvaruje kontinuirani godišnji rast mjerljiv u milijardama dolara. Predviđa se da će globalno tržište jednokratnih higijenskih proizvoda sa 173,57 milijardi dolara u 2022. narasti na 273,44 milijarde dolara do 2029., uz stopu rasta od 6,7%. Istovremeno, veličina globalnog tržišta proizvoda za čišćenje 2022. iznosila je 106,33 milijarde dolara, a očekivana stopa daljeg rasta projicira se na 4,4%. No te brojke nikoga ne bi trebale čuditi budući da se radi o proizvodima koji se upotrebljavaju svakodnevno i nužni su u domaćinstvima, zbog čega je ova industrija izuzetno kompetitivna i ulaže znatne napore kako bi osigurala stabilnu potrošačku bazu.
Oglas
U uistinu velikoj ponudi renomiranih inostranih proizvođača, na BiH tržištu ističe se i jedan regionalni igrač. U samo dvije decenije postojanja, Violeta d.o.o. postala je sinonim za kvalitetu i sastavni dio brojnih domaćinstava. Pristup kreiranja proizvoda za potrošače i njihove potrebe formula je uspjeha koji godinama prati ovaj, sada već mnogima, omiljeni brend. Tako su i u razvoju novog deterdženta za pranje posuđa - koji je upravo ovih dana stigao na police trgovina - potrošači ponovo bili fokus. Naime, u anketama koje su prethodile razvoju linije istaknuli su da im je u tom procesu najvažnije vrijeme pranja i postojanost pjene, te je na temelju tih naoko jednostavnih zahtjeva nastao 'Vio'. Prilikom predstavljanja koncepta potrošačima 'Vio' je dobio najveće ocjene: 89% ih je navelo da izgleda atraktivno, 86% ocijenilo snažnim i efikasnim, za njih 82% pravi je ekspert za čišćenje, a 80% ga smatra inovativnim brendom. Na tzv. blind testu se čak pokazao jednako kvalitetnim kao i prvi vodeći proizvod na hrvatskom tržištu!
„Zahvaljujući novim, poboljšanim formulama, odnosno većem postotku aktivnih sastojaka koji efikasno uklanjaju masnoću i najtvrdokornije mrlje, pranje suđa postaje jednostavan i brz posao. Pjena mu je 30% snažnija u odnosu na prethodne Violeta proizvode. Dermatološki je testiran, nema umjetnih bojila već samo prirodne sastojke. Šipak, organski badem, lavanda i morska so ili limun i soda bikarbona – sve su to kombinacije koje garantuju učinkovitost. Dizajn bočice je ergonomski, a dolazi u pakovanjima od 450 ml i 900 ml kako bi se zadovoljile potrebe većih i manjih kućanstva“, poručuju iz Violete.
|
Više
|
Više
|
Više
|
Više
|
Više
|
VišeKakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Oglas
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Oglas
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas