Nakon provedene tenderske procedure, iz Javnog poduzeća Autoceste FBiH izabrali su projektanta za izradu idejnog i glavnog projekta dijela Jadransko – jonskog koridora, dionica Stolac – Interregionalni čvor Počitelj.
Za projektanta navedenog dijela Jadransko – jonskog koridora odabrana je grupa ponuđača, koju čine IGH d.o.o. Mostar, Institut IGH d.d. Zagreb i Integra d.o.o. Mostar, izvijestili su iz ovog poduzeća.
Dodaju kako je ukupna vrijednost ovog ugovora koji se financira iz vlastitih sredstava 6.090.175 maraka bez PDV-a, dok je rok za izradu projektne dokumentacije osamnaest mjeseci.
“Trasa dionice Počitelj – Stolac, ukupne dužine oko 23 kilometra, počinje od definiranog spoja s Koridorom Vc, a u nastavku trasa ide obodom platoa ‘Dubrava’, iza naseljenih mjesta Gaj i Brijeg sve do dijela gdje prelazi preko korita rijeke Bregave sa sjeverne strane platoa na južnu u zoni ‘Habatnice’. Do prelaska na suprotnu stranu korita rijeke Bregave, na trasi su prdviđena ukupno četiri mosta”, objasnili su iz Autocesta FBiH.
Još su istaknuli kako su pored mostova, na ovom dijelu trase, predviđena dva potputnjaka.
Iz ovog podizeća kažu kako trasa prolazi pretežno nenaseljenim dijelom, odnosno iza postojećih naselja te da je na dionici predviđeno odmorište Kruševo.
“Od desetog kilometra trasa se penje prema tunelu (L= 990 m), te nastavlja sve do platoa gdje je predviđeno čvorište za Neum i Stolac. Na ovom dijelu trase predviđeno je pet potputnjaka, te jedan natputnjak u sklopu čvorišta ‘Neum-Stolac’. Ukupna duljina Jadransko-jonske autoceste kroz BiH je 102,6 kilometra, a završava na granici s Crnom Gorom”, navodi se u priopćenju.
Nadalje se podsjeća kako je ovaj koridor jedan od prioritetnih infrastrukturnih projekata za BiH te da ima veliku regionalnu važnost s obzirom na to da prolazi kroz sedam zemalja.
Ukupna dužina Jadransko – jonskog koridora je oko 1.100 kilometara.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare