Kečap iz Prnjavora omiljen i u Angoli
Od porodičnog biznisa do rekordnog izvoza u EU – "Bonito" proizvode iz Prnjavora biraju hiljade kupaca širom Evrope, a sada i Afrike.
Oglas
Sada već davne 1989. godine u Prnjavoru započela je uspješna porodična priča, koja je primjer da istrajnim radom i beskompromisnim uvjerenjem u kvalitet moguće je u BiH izgraditi firmu koja stvara novu vrijednost i doprinosi za skoro 200 zaposlenih, njihove porodice kao i lokalnu zajednicu. Danas kompanija "Mladegs Pak" čini upravo to i pritom ostvaruje neke od najboljih rezultata u zemlji.
Proizvodnja za respektabilne evropske lance
Gradeći svoj uspjeh primarno na kvalitetu, što dokazuju i najviši svjetski prehrambeni sertifikati HACCP, ISO i IFS, proizvode kompanije već godinama zadovoljno biraju hiljade kupaca evropskih trgovačkih lanaca poput Lidl, Aldi, Rewe, Penny, SPAR i drugih za koje kompanija proizvodi. Ne zanemarujući značaj izvoza, "Mladegs Pak" i zaposlenici ovog domaćeg proizvođača ističu kako uvijek radije biraju domaće sirovine provjerenog kvaliteta, kako bi zaokružili proces proizvodnje u našoj zemlji i na taj način obezbijedili najbolji kvalitet potreban za kvalitetne i ukusne namirnice u pripremi porodičnog ručka.
Oglas
"Bonito" kečap omiljen kupcima i u Africi
Već 30 godina postoji domaći brend "Bonito" sa asortimanom od preko 350 prehrambenih proizvoda, čiji prepoznatljivi lider i svima omiljeni prilog jelima je svakako "Bonito" kečap. Najnoviji dokaz kvaliteta je i uspjeh ovog kečapa na novom tržištu, ovaj put mnogo dalje od evropskih tržišta, na tržištu Angole.
Bonito | Bonito
Više
Bonito | Bonito
Više
Bonito | Bonito
Više
Stanovnici ove velike afričke zemlje su pokazali da imamo sličan ukus po pitanju kečapa, te su odlično reagovali na kvalitet i okus kečapa iz BiH.
"Prvu količinu od 100 tona kečapa su naši kupci u Angoli već potrošili te smo brzo reagovali i dopremili nove količine, a iduće godine planiramo povećati ove količine kako bi zadovoljili rastuću tražnju za našim proizvodima na ovom tržištu", izjavio je Mišo Lambić, direktor prodaje kompanije.
Pored Angole, Lambić navodi i tržišta drugih zemalja u Africi kao nove izvozne ciljeve, a za zajedničke uspjehe ističe i zasluge te zalaganja partnerske distributivne kompanije "Nelt", vodeće u rješenjima distribucije i logistike za cijeli region i šire.
"Daleka Angola sa svojih 25 miliona stanovnika je veoma izazovno tržište sa mnogo različitih običaja i tradicija, kako po pitanju kulture, tako i kuhinje. Sada bar možemo reći da su nam ukusi slični što se tiče kečapa", otkriva nam Mirko Malešević, menadžer za izvoz koji je ovaj trgovački poduhvat učinio mogućim.
U nastavku dodaje i da je popularnosti kečapa u Angoli zasigurno pomogla i simpatična slučajnost naziva brenda "Bonito" što na portugalskom jeziku koji dominantno govori lokalno stanovništvo, znači prelijepo ili dobro.
Novi uspjesi na domaćem tržištu kao i na polju izvoza nisu novitet za "Mladegs Pak" koji je za rezultate u 2020. godini proglašen prvim u BiH po prihodu u svojoj djelatnosti.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Oglas
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare
Oglas
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas