U Mostaru je upriličeno svečano otvorenje prvog Hisense Gorenje prodajnog studija u BiH.
Novi objekat na 300 m2 izložbenog prostora , koji se nalazi se u gradskoj zoni Mostara preko puta željezničke i autobuske stanice u svojoj ponudi ima veliki izbor Hisense TV i klima uređaja, kao i Gorenje velikih i malih kućanskih aparata. Radi se o prvom rebrendiranom izložbeno-prodajnom studiju u Bosni i Hercegovini koji na ovaj način ima izložene na jednom mjestu Hisense i Gorenje proizvode.
“Ovo je prvi novi rebrendirani Hisense Gorenje studio, prvi takav u BiH, obzirom na poziciju Gorenja od Hisense International i ponosni smo i sretni što u Mostaru otvaramo prvi takav studio. Izložen je na 300 m2 u njemu možemo da prezentujemo sve najbolje što nudimo asortimanski i prodajno na tržištu BiH”, kazao je za N1 Abdurahman Drkić, direktor prodaje za Gorenje i Hisense u BiH.
Za prve kupce u narednih mjesec dana obezbijeđeni su pokloni uz kupovinu Gorenje velikih kućanskih aparata i Hisense TV aparata, a kreirana su akcijska sniženja do 20 posto.
Kompanija Gorenje Commerce d.o.o. ovlašteni uvoznik i distributer za Gorenje i Hisense proizvode ovim nastoji potrošačima u BiH omogućiti jedinstveno iskustvo kupovine i prikaza svog aktuelnog asortimana kvalitetnih proizvoda koji kuocima olakšava život, te svojim inovativnim i savremenim tehnologijama i karakteristikama korisnicima pružaju potpuno novo i poboljšano korisničko iskustvo.
“Nakon upravo završenog Evropskog prvenstva u fudbalu UEFA EURO 2020, na kojem je Hisense i Gorenje bilo oficijelni sponzor prvenstva , zadovoljstvo nam je što radost zbog ovog velikog i uspješnog globalnog sponzorstva koje je doprinijelo globalnoj boljoj i većoj prepoznatljivosti oba naša brenda Hisense i Gorenje možemo podijeliti i sa kupcima u BiH, te što će odsad kupci u Mostaru imati priliku uvjeriti se u kvalitete oba brenda na jednom mjestu”, istakao je Boštjan Vodeb, regionalni direktor Gorenja za Srbiju, BiH, Crnu Goru i Sjevernu Makedoniju.
Gorenje je vodeći brend bijele tehnike i kućanskih aparata u Bosni i Hercegovini. Ovaj brend sa preko 70 godina svoga postojanja uspješno snadbijeva potrošače u preko 90 zemalja širom svijeta kvalitetnim i dizajnerskim kućanskim aparatima. Kvalitetni i pažljivo dizajnirani aparati, nagrađivani renomiranim Red Dot Award i IF Design Award u proteklih 10 uzastopnih godina. Gorenje je prepoznatljivo po ekskluzivnim lifestyle kolekcijama: Simplicity, Classico, Retro i dizajnerskim linijama u saradnji sa stranim poznatim dizajnerima poput Ora Ito-a i Starck-a koji naglašavaju osjećaj za dizajnom ovog brenda.
“Ponuda brenda Hisense i Gorenja je jako široka. Oba brenda su globalno bazirana na razvoju i širenju kako asortimanski tako i produktno. Hisense je prepoznatljiv po TV i klima uređajima, dok je brend Gorenje tradicionalno prepoznatljiv i tržišni lider po pitanju kućanskih aparata.”
Hisense je broj 1 u TV segmentu u Kini, a 4 u globalnoj prodaji TV uređaja u svijetu. Ovaj brend svrstan je na 6 mjesto svih globalnih kineskih brendova u godišnjem izvještaju BrandZ istraživanja.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!