Urednica Forbesa u BiH (forbesbih.com) Ika Ferrer Gotić u Novom Danu izjavila je da metodologija Forbesa može da donese promjenu poslovnog narativa u regionu, i ponovila da taj medij može da bude servis inovatorima i poslovnim ljudima.
Forbes je u BiH otvoren pričom o liderkama bosanskohercegovačkog biznisa, ali i pričom o Snježani Kopruner, Zadranki koja stoji iza najuspešnije privatizacije u BiH.
Kada je privatizovala „Bratstvo“ iz Travnika, ta fabrika imala je 53 radnika i promet od 400.000 eura godišnje, a danas zapošljava 500 ljudi i ima godišnji promet od 33 miliona eura.
„Mi smo tu da istražimo takve liderke i naravno lidere, i da ih istaknemo. I električni bicikl koji je dizajniran u njenoj kompaniji, vozi i Kristijano Ronaldo“, istakla je Ferrer Gotić.
Još jedna priča u fokusu je IT sektor u Bosni i Hercegovini, i sjajnim kompanijama, liderima na tržištu Sypmhony i Virgin Pulse, i o njihovom razlozima ulaganja i ostanka u BiH. Kompanija Symphony, broji oko 700 uposlenika, a taj broj se penje na hiljadu ukoliko uračunamo sve urede ove kompanije u regionu, kao i Virgin Pulse koji zapošljava više od 600 osoba.
Urednik Forbesa u Srbiji (forbessrbija.com) Ivan Radak izjavio je u Novom danu TV N1 da taj medij donosi nešto novo na regionalnu medijsku scenu u kojoj posljednjih godina dominiraju brze i kratke informacije.
„Nedostajali su ti duži tekstovi, analize, obimnije teme koje njeguje Forbes. Da kad završite poslovni dan, odvojite vrijeme i pročitate nešto kvalitetno što će da vas obogati“, objasnio je Radak.
Prvog dana rada Forbesa u Srbiji u fokusu je reeksport proizvoda pod sankcijama iz naše zemlje u Rusiju.
„Prošle godine bilo je problematično to što su neke zemlje poslužile raznim mešetarima koji su nastojali da do Rusije dopreme proizvode koji mogu da se koriste za vojnu prozivodnju“, rekao je Radak.
Urednica Forbesa u Hrvatskoj (forbeshrvatska.com) Đurđica Klancir rekla je da su prvog dana izdvojili pričo o hrvatskim kompanijama koje i dalje posluju u Ukrajini.
„Mi smo izdvojili pet priča, pet modela. Naravno, u ovo vrijeme kada je rat postao dio svakodnevice, zanimalo nas je kako funkcionišu mehanizmi poslovanja, kakvo je iskustvo preduzetnika i menadžera i izdvojili smo nekoliko primjera“, objasnila je Klancir.
Neke kompanije uprkos ratnim okolnostima šire posao, a neke su pomogle svojim zaposlenima i dovele su ih u Hrvatsku, navela je Klancir ističući da su to modeli koji će se i dalje primenjivati, s obzirom na eskalacije u nizu područja na rubu EU, a i globalno.
Klancir je naglasila i regionalni značaj Forbesa, na primjeru intervjua za menadžerkom HR-a jedne jake turističke kompanije, koja je Slovenka koja radi u Hrvatskoj, a zapoljšava i ističe vrednosti radnika koji dolaze prije svega iz regiona.
Sajtovi Forbesa u regionu prenosiće i zanimljive tekstove iz internacionalne mreže te medijske kuće.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare