Radi se itekako na izgradnji tramvajske pruge od Hrasnice do Ilidže. Rok završetka vjerovatno će biti probijen, ali optimizma kod mještana ne manjka.
Na spajanje Hrasnice s Ilidžom, odnosno, s ostatkom Kantona Sarajevo, mještani čekaju više od pet decenija. Radovi su konačno počeli prošle godine.
“Nadam se da će biti u roku. Nema ovdje puno ovih podzmenih instalacija, gore u gradu je bilo, ali nadam se da će ovdje brže da bude”, rekao je jedan sugrađanin.
Duga 13 kilometara, sa dvije okretaljke i 20 stajališta, nova pruga olakšala bi svakodnevnicu stanovnika.
“Dobro će to biti, nećemo čekati autobus po sat – sat i po vremena, sad će biti svakih 10 minuta”, rekli su građani Hrasnice.
Optimističan je i kantonalni ministar Adnan Šteta. Sudeći prema njegovim riječima, radovi idu po planu.
“Do sada su na prvoj dionici od Ilidže do kružnog toka u Butmiru, čija je dužina 1.800 metara, završeni radovi na iskopu, kao i na ugradnji geotekstila i prvog tamponskog sloja. U narednom periodu na prvoj dionici počinju radovi na odvodnji. Kada je riječ o drugoj dionici, duga je dva kilometra i od skretanja za Sokolović Koloniju počeli su radovi na uklanjanju humusa i iskopu”, naveo je on.
Prvi iskop bagera početkom oktobra prošle godine najavio je početak izgradnje tramvajske pruge. Tada je rečeno da će pruga ugledati svjetlost dana za 18 mjeseci. Od tada je prošlo devet mjeseci, ali stručnjaci napominju da je teško očekivati da će se ispoštovati zadati rokovi, imajući u vidu brzinu izvođenja radova.
“Imajući u vidu da idu veoma brzo za 3-4 mjeseca zimski uslovi građevinskih radova, mislim da taj rok neće biti ispoštovan, nažalost, volio bih da griješim. Imajući u vidu da ta dionica prema Hrasnici je šest i po kilometara u jednom smjeru i da ona na trasi kretanja presijeca oko 11 raskrsnica, mislim da brzina transporta neće biti zadovoljavajuća i na taj način sigurno da građani neće u velikoj mjeri koristiti ovaj vid transporta”, rekao je Adis Imamović, saobraćajni stručnjak.
Stručnjaci smatraju da ukoliko broj putnika ne bude zadovoljavajući, teško da će se u skorije vrijeme, i sa ekonomske strane isplatiti ovaj istorijski projekat vrijedan 25 miliona evra.
Više u prilogu Dragice Gajić.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!