Građani bijesni zbog apela za racionalno korištenje vode: “Voda ‘šiklja’ iz asfalta u nekoliko naselja, iz ViK-a ne čine ništa. Neka se srame”

Vijesti 14. jul 202414:03 0 komentara
F.Z./N1

Nakon što je KJKP Vodovod i kanalizacija uputilo apel građanima Sarajeva da racionalno koriste vodu, ističući da je hidrološka situacija veoma teška, reagirali su čitatelji portala N1. Ogorčeni zbog apela VIK-a, uputili su kritiku preduzeću zbog nemara i "rasipanja" vode u pojedinim dijelovima grada.

“Upravo sam pročitao na vašim vijestima da ‘VIK apeliraju na građane da racionalno troše vodu’. Ne mogu, a da ne reagiram i da vam se ne obratim, jer već sedmicama svakodnevno prolazim pored tri mjesta iz kojih curi pitka, gradska voda”, napisao je jedan čitatelj portala N1.

Prema riječima čitatelja, u pitanju su naselja Rakovica u Općini Ilidža i Švrakino Selo u Općini Novi Grad. Napominje da su pomenuti kvarovi blagovremeno prijavljeni VIK-u.

“Ne moramo pretjerano računati da shvatimo koliki je to nemar i koliko je u ovom sušnom periodu čiste, pitke vode ‘zalijevalo asfalt’ i odlazilo ljudima u dvorišta. U VIK-u da se srame, a mi treba da se pitamo kome smo dali na ‘gazdovanje’ ovako važnim resursima?”, napisao je.

“Ovdje se ne zna ni ko pije, ni ko plaća”

Još jedna ogorčena čitateljka javila se redakciji N1 portala, ukazavši na propust VIK-a u naselju Faletići u sarajevskoj općini Stari Grad. Prema njenim riječima, u tom području već godinu dana “šiklja” voda zbog čega se gube ogromne količine ovog prirodnog resursa.

“Znam da nam je loša situacija gdje god zagrebemo, ali kako ih nije stid, sve njihove propuste prelamaju prego građana. Već godinu dana na javnom predjelu, dakle nije ni na nečijem privatnom posjedu, pukla im je neka cijev, šiklja voda i gubimo ogromne količine vode. Glavnom cestom kuda prolaze auta, javni prijevoz i pješaci bukvalno teče potok”, napisala je.

Kaže kako su mještani prijavili kvar, upućivali apel više puta te molili da dođe neko kako bi sanirao kvar. Međutim, niko se nikada nije pojavio.

“Što je nažalosnije, taj neko ko se javi na telefon i kad primi tu obavijest, na pitanje, zašto se već godinu dana nikad niko nije pojavio, na kraju kaže: ‘Ovdje se ne zna ni ko pije ni ko plaća, nemamo radnika'”, dodala je čitateljica.

Ogorčeni i zbog svakodnevnih radova na vodovodnoj mreži

“U okviru redovnih aktivnosti na održavanju vodovodnog sistema izvodit će se radovi na popravkama kvarova kao i druge intervencije na vodovodnoj mreži zbog čega može doći do prekida snabdijevanja vodom” – obavještenje je koje KJKP Vodovod i Kanalizacija uputi građanima gotovo svaki dan.

Nerijetko mnoga naselja i ulice u glavnom gradu Bosne i Hercegovine ostanu bez vode u jutarnjim satima. Do normalizacije u vodosnabdijevanju dođe, kako bude i najavljeno – “po okončanju radova u poslijepodnevnim satima”.

Nejavljanje na telefon podrške za korisnike te radovi u toku dana, “po vrućinama”, kada je voda najpotrebnija, građani sve manje toleriraju.

“Veoma loše iskustvo… Radnici u podršci korisnicima su izuzetno neljubazni i ne govore tačne informacije. Smatraju da je normalno kvarove otklanjati po 48 sati tokom ljetnih dana. Što se tiče računa, uredno sue ispostavljaju svaki mjesec i tu nema ‘kvarova'”, recenzija je jednog korisnika.

Mandić uputio protestno pismo Vodovodu i kanalizaciji i naveo sve probleme:

Podsjetimo, iz KJKP VIK danas su uputili apel na racionalno korištenje vode jer je usljed ekstremno visokih temperatura i povećane potrošnje vode zabilježena veoma teška hidrološku situacija.

“Na svim izvorištima iz kojih se zahvata voda za vodosnabdijevanje potrošača u Kantonu Sarajevo došlo je do smanjenja izdašnosti”, saopćeno je.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!