U budućnosti građani i turisti moći će se tramvajem s Baščaršije voziti do Hrasnice, a potom će gondolom stići na Igman. To je dugoročan plan i daleka budućnost, no kada će biti završeni infrastrukturni projekti koji su u toku? Da li su probijeni rokovi?
Nema mašina, nema radnika. Ništa ne ostavlja utisak da će raskrsnica na 13. transverzali uskoro biti izgrađena. Pješaci da bi došli na drugu stranu nerijetko pređu preko ovih brojnih saobraćajnih traka, ali i preko pruge – sve je to jako opasno.
”Radovi su počeli u augustu prošle godine, a prema planu trebalo je da bude završeno u roku od 10 mjeseci. Dakle, u ovom trenutku trebalo je biti sve obavljeno, ali kao što možemo vidjeti još uvijek je mnogo neobavljenog posla”.
U martu je resorsni kantonalni ministar imao ovakvu najavu:
Adnan Šteta, ministar saobraćaja KS (19.3.2024.):
”I to će biti gotovo na ljeto ove godine, početak ljeta – raskrsnica na 13. transverzali”.
Ljeto je nastupilo, a ništa se nije promijenilo.
”Ne znam šta bih rekla, vidite i sami ovo. Traje predugo sve obzirom na ovakav kompleks zgrada to je previše i predugo”.
”Moraš da ideš dole skroz da bi prešao… to nije dalje rađeno ovako je ostalo i niko i ne radi ništa više”.
Radi se pak na drugim lokacijama. Urađeni su kružni tokovi na putu ka kružnom vijaduktu u Boljakovom Potoku. Na terenu sve to trenutno izgleda ovako. Danas je urađena i nova cesta ispod kružnog toka kako bi mještani lakše vozili ka svom naselju.
Adnan Šteta, ministar saobraćaja KS:
”Sada imamo te izlazne rampe stručno rečeno odnosno silaze sa kružnog toka. Naredne sedmice će se na tome raditi i cilj je do kraja ljeta da pustimo sve to građanima. (N1: Neće se probijati rokovi?) Nadam se, danas je teško reći za bilo šta obzirom na sve specifičnosti, pa i po pitanju radne snage”.
Na taj nedostatak ukazuju i građani. Kažu da predugo čekaju da sve bude završeno. Benefiti se sada naziru jer su spojeni sa drugim dijelom grada.
”Malo je radne snage na ovakvom projektu, šta tu fali ne znam”.
”Radovi dobro napreduje u zadnje vrijeme. Za ovaj dio grada će značiti mnogo, velika je stvar. Blizu Ilidža, blizu sve… rasterećen će biti Stup, Buća Potok”.
Takvo rasterećenje očekuju i vozači koji svakodnevno voze ka Vogošći. Izgradnja I transverzale davala je nadu da neće satima čekati u kolonama. Pored ulice Halida Kajtaza sve je zaraslo, tu je i dalje ruševan objekat. Mašina ni radnika uopšte nema. Sve to vidimo u drugom dijelu gdje se probija tunel Kobilja Glava. Najavljuje se njegovo probijanje do kraja godine.
Adnan Šteta, ministar saobraćaja KS:
”Intencija je da imamo iduće ljeto pušteno saobraćajnicu od dijela Šipa, kada se sa kružnog toka prebacite, dvije tunelske cijeve po 700 metara, pa onda 700 metara do Hotonja i to će značajno smanjiti frekvenciju vozila na saobraćajnici koja je najfrekventnija u Federaciji”.
No, iskopavanje tunela za one koji su naseljeni iznad njega predstavlja problem. Kažu da je došlo do slijeganja tla usljed čega je došlo do napuknuća na ovom objektu.
”Nije bilo odjednom, sve pomalo pomalo… sada je mislim stalo. Vidite kako je, sve je to bilo… ko će sad ovdje da živi? Niko”.
Pojavili su se i drugi problemi:
”Mi otvorilo da voda dođe, ma kap nije izašla… kap”.
Utjeha im je, kažu, da više ne dolazi do slijeganja tla. Nadaju se da će uspjeti naplatiti štetu. Iz resornog ministarstva u međuvremenu najavljuju radove na novim projektima. U ponedjeljak počinje sanacija ceste od Skenderije do Vječne vatre.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!