
Iz udruženja "Majstori" za naš portal govorili su Admir Bećiragić, Miralem Duran i Adnan Čvorak. Cijene materijala su porasle, ali usluge majstora nisu poskupile. Naime, kako ističu, oni nisu povećavali cijene svojih usluga.
“Iako je standard porastao, mi nismo podigli cijene. I dalje su iste, samo što radimo više kako bismo izbjegli poskupljenja”, kaže Bećiragić.
Prema riječima Durana, više nije moguće postaviti pravilo kada je u pitanju cijena, jer je sve pod uticajem raznih faktora.
“Ranije je bilo lakše, znalo se po zanatima i kvalitetu majstora. Sada to više nije slučaj. Kada se uzme majstor za farbanje stana, sve zavisi od stanja prostora. Neko želi da okreči, a kada majstor dođe, zidovi počnu da se ljušte. Puno je faktora koji utiču na formiranje cijene”, objašnjava Bećiragić.
S obzirom na to da ima i onih koji dobro odrade posao, ali i onih koji “brzo uzmu novac i odu”, Duran ističe da je zadnjih godina mnogo teže naći pouzdane majstore.
Kako se udruženje bori protiv nepoštenih majstora?
Udruženje “Majstori” je osnovano upravo zbog nesporazuma koji su nastali između građana i majstora.
“Jedan slučaj je bio razlog za formiranje ovog udruženja. Žena je bila prevarena od strane majstora i bilo je mnogo nesporazuma”, kaže Adnan Čvorak.
Duran dodaje: “Reagovali smo odmah. Gospođa je bila nezadovoljna jer nije imala ugovor s majstorom. Zbog toga, naš cilj je da mušterije i izvođači radova potpisuju ugovore, a udruženje bude jamac da će se sve ispoštovati. U slučaju problema, mi ćemo biti tu da pomognemo.”
Bećiragić pojašnjava da su napravili ugovor prema kojem je majstor dužan da vrati novac u nekoliko rata, jer su radovi koje je odradio bili lošeg kvaliteta i tako je gospođa mogla da angažuje druge majstore.
Podrška lokalnim zajednicama i novim majstorima
Čvorak naglašava da je misija Udruženja da lokalne zajednice postanu aktivnije u podršci majstorima.
“Cilj nam je da majstori otvore svoje obrte, jer to donosi i sigurnost za građane. Kada majstor otvori obrt, izdaje račun, što je korisno za obje strane. Pored toga, radimo na dogovorima sa lokalnim zajednicama kako bismo olakšali majstorima početak poslovanja”, kaže on.
Duran također napominje da udruženje radi na programu koji će pomoći mladim majstorima.
“Pokrenuli smo inicijativu kako bismo motivirali mlade ljude koji su završili škole da nauče zanat i da postanu pravi majstori”, ističe Duran.
Kako udruženje može pomoći korisnicima?
Članovi Udruženja obećavaju da će korisnici uvijek dobiti provjerene i sigurne majstore.
“Za članove udruženja, članarina je 30 KM godišnje. U cijenu je uključen dolazak na adresu, ali cijena majstora se dogovara direktno između korisnika i majstora”, kaže Čvorak.
Uskoro će biti lansirana aplikacija koja će korisnicima omogućiti uvid u raspoložive majstore, njihove recenzije i radne biografije.
“Ovaj projekt je u planu, i nadamo se da će pomoći građanima u odabiru kvalitetnih majstora”, dodaje Čvorak.
Za kraj, Čvorak ističe: “Kao udruženje, cilj nam je da ubrzamo rješavanje problema i da korisnici imaju pouzdanu mrežu majstora na kojoj mogu računati.”
╰┈➤ Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad, pridružite nam se i na WhatsApp kanalu klikom ovdje
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!