Nakon završenih testiranja dionice nove sarajevske pruge od Ilidže do Čengić Vile, tramvaj je upravo počeo saobraćati.
Na prvoj dionici sarajevske pruge, kroz sve faze njene izgradnje, učestvovalo je 262 radnika.
“Izuzetno sam zadovoljan i sretan. Zahvalan sam svim radnicima na trudu, radu i energiji koju su uložili, a građanima na razumijevanju i strpljenju. Mijenjamo sliku Sarajeva i ponosan sam što sam dio ovog projekta. Bilo je mnogo izazova, što je i očekivano, obzirom da se radi o najvećem infrastrukturnom projektu. Građani zaslužuju kvalitetan javni prevoz i uspjeli smo pokrenuti sve projekte koji će im to, konačno i omogućiti”, istakao je kratko ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta.
Izgrađen je potpuno novi kolosjek u dužini od oko 12 kilometara, zamijenjene su stare šine koje godinama nisu omogućavale niti sigurnost niti funkcionalnost.
Građani su dobili kvalitetnu, sigurnu i funkcionalnu dionicu, a nastavak izgradnje pruge od Čengić Vile do Marijin Dvora počet će u narednom periodu.
Svi materijali koji se koriste na izgradnji sarajevske pruge ispunjavaju europske standarde i garantuju kvalitet nove sarajevske pruge.
U okviru izgradnje pruge, dužinom ove dionice, obnovljene su sve raskrsnice, pješački prelazi, biciklističke staze, te su obnovljena ona tramvajska stajališta koja nisu pružala sigurnost, njih ukupno 10.
U narednom periodu očekuje se nastavak uređivanja pojasa oko tramvajske pruge na ovoj dionici.
Pored ovog projekta, kada je riječ o tramvajskom saobraćaju, pokrenut je projekt izgradnje tramvajske pruge do Hrasnice, potpisan ugovor za studiju izvodljivosti za izgradnju tramvajske pruge do Šipa i Dobrinje, te su naručeni novi niskopodni Stadler tramvaji, koji se na ulicama Sarajeva očekuju krajem naredne godine.
Podsjećamo, izvođač radova na projektu rekonstrukcije tramvajske pruge je China Shandong International Economic & Technical Cooperation Group Ltd. i China Railway No.10 Engineering Group, podizvođač kompanija Bosman, a nadzor nad projektom vrši PPG d.o.o Sarajevo i Yuksel Proje.
Projekt je finansiran od strane EBRD-a, putem kojeg su, ranije, sprovedene sve tenderske procedure.
Radovi na izgradnji tramvajske pruge počeli su 26. augusta prošle godine, a rok za završetak radova na ovom projektu je dvije godine.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare