Radovi na izgradnji tramvajske pruge Iidža - Hrasnica su intenzivirani pa je tako počelo zavarivanje šina na armaturi na kojoj će biti još jedan sloj betona.
Zavarivanje šina je počelo na dionici koja se nalazi u blizini Doma zdravlja Ilidža, a ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta je poručio da će 7. april ostati upisan u historiji ovog projekta jer je tada zabilježen prvi var na spomenutoj lokaciji.
"U proteklom periodu izrađen je prvi sloj betona i armatura kolosjeka, tako da smo došli u fazu spajanja šina po dionicima. Nakon spajanja šina, slijedi podešavanje visine i druga faza betoniranja na dionicama gdje su šine zavarane, kako bi se dobio finalni izgled pruge u tim dijelovima", naveo je Šteta koji je danas posjetio gradilište.
Zatim je rekao da dio po dio pruge za Hrasnicu dobija svoje funkcionalnosti.
"Na pet tramvajskih stajališta završeni su radovi na izgradnji platformi sa zidovima, na jednom je montirana čelična konstrukcija koja prikazuje na koji način će tramvajska stajališta izgledati. Na drugim dijelovima pruge, dužinom cijele trase, izvode se različite vrste radova, poput radova na ugradnji elektro kablova za napajanje tramvajske mreže, kao i izgradnji tramvajskih stajišta. Kilometri pruge do Hrasnice dobijaju svoje izglede i nekad davno sanjani san postaje sve izvjesnija stvarnost", poručio je Šteta.
Podsjetimo, i<span class="relative -mx-px my-</p>
-0.2rem] rounded-sm px-px py-
0.2rem]">zgradnja tramvajske pruge koja će povezati Ilidžu i Hrasnicu predstavlja jedan od najznačajnijih infrastrukturnih projekata u Kantonu Sarajevo.<span class="relative -mx-px my-</p>
-0.2rem] rounded-sm px-px py-
0.2rem]">Ovaj projekat ima za cilj unaprijediti javni prevoz i poboljšati povezanost između ovih naselja.
<span class="relative -mx-px my-</p>
-0.2rem] rounded-sm px-px py-
0.2rem]">Nova tramvajska pruga će biti duga 12,9 kilometara i protezat će se od postojeće okretnice na Ilidži do naselja Hrasnica.<span class="relative -mx-px my-</p>
-0.2rem] rounded-sm px-px py-
0.2rem]">Trasa pruge prolazit će kroz Butmir, Sokolović Koloniju i završavati u Hrasnici, omogućavajući stanovnicima ovih područja direktnu tramvajsku vezu sa ostatkom grada.
<span class="relative -mx-px my-</p>
-0.2rem] rounded-sm px-px py-
0.2rem]">Na njoj će biti izgrađeno 20 novih tramvajskih stanica i dvije okretnice, na Ilidži i u Hrasnici. <span class="relative -mx-px my-</p>
-0.2rem] rounded-sm px-px py-
0.2rem]">Stanice će biti smještene na ključnim lokacijama, poput Doma zdravlja na Ilidži, Termalne rivijere, Osme osnovne škole "Amer Ćenanović" u Butmiru, Univerziteta Burch, te Doma kulture u Hrasnici.<span class="relative -mx-px my-</p>
-0.2rem] rounded-sm px-px py-
0.2rem]">Dimenzije stanica su prilagođene novim tramvajima švicarskog proizvođača Stadler, koji imaju tri vagona.
<span class="relative -mx-px my-</p>
-0.2rem] rounded-sm px-px py-
0.2rem]">Vrijednost projekta iznosi više od 50 miliona KM, a finansira se kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).<span class="relative -mx-px my-</p>
-0.2rem] rounded-sm px-px py-
0.2rem]">Izvođač radova je konzorcij turskih kompanija Yapi Merkezi Insaat ve Sanayi A.S. i Yapiray Demiryolu Insaat Sistemleri ve Ticaret.<span class="relative -mx-px my-</p>
-0.2rem] rounded-sm px-px py-
0.2rem]">Rok za završetak radova je 18 mjeseci od početka izgradnje.
Rok za završetak izgradnje je godinu i po te nadležni očekuju da će radovi biti završeni do kraja ove godine.
╰┈➤ Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad, pridružite nam se i na WhatsApp kanalu klikom ovdje
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare