Još jedan veliki projekat grupacije United Media, danas je počeo sa radom. Digitalno izdanje FORBES-a u pet centara u regiji donosi relevantne i tačne informacije, te analize iz svijeta biznisa.
Više od jednog stoljeća, Forbes je cijenjen glas za kompanije, investitore i poduzetnike, pružajući suštinski uvid u globalnu ekonomiju. Najnovije informacije o poslovanju, inovacijama i poduzetništvu, kako u zemlji i regionu, tako i širom svijeta od danas možete čitati na pet novih digitalnih izdanja FORBES koje je u regionu otvorila United Media. Novi licencirani portali otvoreni su u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori.
“U poslovnom svijetu, dostupnost relevantnih, tačnih informacija i analiza su od presudnog značaja za donošenje dobrih poslovnih odluka. Forbes je brend sa dugom historijom, brend koji je sinonim za pouzdanost, vrijednost, ali i prestiž, i brend koji inspiriše. Zato nam je jako drago što smo u prilici da publici u regionu predstavimo nove sajtove koji će im donijeti ekskluzivne uvide i informacije o lokalnim i globalnim poslovnim prilikama”, kaže Aleksandra Subotić, izvršna direktorica, United Media.
“Uzbuđeni smo što je naš partner United Media pokrenuo FORBES izdanja u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini. Pokretanje ovih novih globalnih izdanja u Adriatic regionu pokazuje Forbsovu nepokolebljivu posvećenost zagovaranju globalnog preduzetništva i unapređenju našeg prisustva širom Evrope”, rekao je Peter Hung, predsjednikK FORBES-a za licencirana izdanja.
Bh. izdanje Forbesa će u potpunosti imati pristup svim FORBES sadržajima, ali će donositi i lokalne priče. Iskusni timovi novinara i urednika iz regiona imat će glavnu ulogu u kreairanju jedinstven sadržaja prilagođenom interesovanjima i potrebama publike.
“Sa posvećenošću apsolutnom novinarskom integritetu i stručnim i detaljnim analizama, FORBES, regionalni FORBES radiće na osnaživanju čitalaca, kako bi donosili informisane odluke. FORBES BiH radiće priče iz zemlje iz regije, ali isto tako donositi one najznačajnije, najpoznatje FORBES priče iz svijeta. Mi smo apsolutno predani novinarskom integritetu i našoj ulozi u oblikovanju poslovnog narativa u BiH”, kaže Ika Ferrer Gotić, urednica FORBES BiH.
“Poslovna zajednica Bosne i Hercegovine ima mnogo neispričanih priča, a tim FORBES-a BiH će upravo takve priče donijeti, poput ove koju sam i sama uradila za lansiranje FORBES-a u našoj zemlji. Priča o liderkama, o ženama koje su pomjerile granice u biznisu i u vođenju kompanija”, kaže Gana Forić, novinarka FORBES BiH.
Misija FORBES-a je da podstakne sistemske promjene u poslovanju, kulturi i društvu kroz priče uspješnih pojedinaca, preduzetnika i inovatora. To je brend koji inspiriše, edukuje i podstiče na akciju.
“Forbes želi prikazivati s kakvim se sve problemima susreće gospodarstvo, ali i upozoravati na neke loše prakse, na trenutke kada se biznis previše isprepliće s politikom”, kaž Đurđica Klancir, urednica FORBES Hrvatska.
“Želimo da kroz Forbes ljudi pročitaju nešto iz čega će naučiti. I iz dobrih i iz lošiih primera. Dakle, da nekoga motivišemo da uđe u set biznisa, da se novac koji postoji u ovom regionu zaista upotrebi za stvaranje neke nove ekonomske vrednosti i da svi bolje živimo”, dodaje Ivan Radak, urednik FORBES Srbija.
Sa više od 105 godina istorije, FORBES je globalni lider kada su u pitanju poslovne i ekonomske vijesti, a od sada je dostupan i na lokalnim jezicima. Digitalna izdanja će pokrivati širok spektar tema, uključujući poslovne vijesti, analize tržišta, intervjue sa liderima industrije, preduzetnicima i stručnjacima.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!