Česta tema u sarajevskim taksijima je revitalizacija tramvajske pruge. Često je počinju oni koji upravo na stajalištima GRAS-a zaustave vozila taksija, kaže dugogodišnji taksista Edin Džinić.
“Ako je on zaustavio na tramvajskoj ili autobuskoj stanici, nije imao namjeru uzeti taksi, žuri kod doktora, u obdanište po dijete, ima kući stare roditelje, mora stići na vrijeme, on je prinuđen da uzme taksi i da poslednje pare”, kaže sagovornik N1.
Džinić dodaje da rijetko ko ima plate koje dozvoljavaju redovnu vožnju taksijem, koja ja kako i sam kaže – određen vid luksuza.
“Ljudi daju poslednja sredstva, koja su možda ponijeli da kupe ručak, daju za taksi, kivni su, ne na GRAS, već na izvođače radova i naručioca. Vidite i sami, poslije četiri sata, na prugi nema niti jednog radnika”, rekao je Džindić.
Sagovornik N1 dodaje da bi u svakoj normalnoj zemlji na rekonstrukciji pruge radile tri smjene.
“Građani, stoje, guraju se, nemaju novca za luksuz, taksi je uvijek bio luksuz”, rekao je ovaj taksista.
Rekonstrukcija tramvajske pruge počela je nakon 60 godina. Tramvajski prevoz je žila kucavica javnog prevoza u glavnom gradu BiH, a tramvaji su vozila koja u trenutku mogu da prevezu i više stotina ljudi. Ovih dana počela je revitalizacija pruge od Željezničke stanice do Baščaršije, zbog čega je i ova linija van funkcije.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare