Nivo brige oko putnika u legacy avio-kompanijama bio je mnogo viši, a razlozi za to su jednostavni. Avionske karte su bile mnogo skuplje pojasnio je za N1 Nermin Zijadić, iz sektora saobraćaja na Međunarodnom aerodromu Sarajevo, zato je čitav paket usluga bio bolji i kvlitetniji.
“Sa smanjenjem tih cijena ukupan kvalitet usluge se mijenja, i ja sam kao putnik bio u situaciji da se vratim, i nemam više tog tretmana, da praktično ostajem sam i pokušavam da se snalazim u svemu tome”, rekao je sagovornik N1.
I dalje postoji nivo koji aviokompanija mora da poštuje, u Evropi postoje pravila koja se odnose, gdje za EU građane i kompanije, moraju se striktno držati pravila.
“Ja se sjećam perioda kada smo, nakon jednog otkazivanja leta u Istanbulu imali puni paket, hotel, sve što su mogli da naprave. Da čekamo sljedeći let, sve je bilo mnogo drugačije u odnosu na sadašnje stanje”, rekao je Zijadić.
Zijadićev kolega Omer Kulić pojašnjava da je ključno pitanje ko će platiti troškove koji nastaju u slučaju otkazivanja leta, ako letite low cost kompanijama, one sigurno, kaže, neće. Ne možete ga natjerati, jer je sve uradio, dodaje sagovornik N1.
“Imate low cost kompanije, i sada vi platite kartu 20, 30, 50 EUR za let do Štokholma, do Geteburga, e sada da budemo pošteni, šta očekujete, hotelski smještaj, da vas čuvaju, i dali 50 EUR“, smatra Omer Kulić, bivši pilot, i stručnjak u ovoj oblasti.
O low cost kompanijama... pic.twitter.com/PeSi9mwRcy
— TV N1 Sarajevo (@N1infoSA) February 9, 2022
Postoji zakon o zaštiti putnika, kaže Kulić.
“Kompanijama je jednostavnije da ga vrate na početnu destinaciju, da ga tu ostave i da ne brinu, jer je sam došao na aerodrom, i kažu sljedeći let je sutra, dođi ovdje i vozimo te”, rekao je.
Za kašnjenja na najvećem aerodromu u Bosni i Hercegovini, na sarajevskom najčešeće je zaslužna magla zbog koje se, posebno u zimskom periodu brojni letovi preusmjeravaju ili otkazuju.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad