Stručnjaci otkrivaju koje namirnice najbolje snižavaju povišeni krvni pritisak

Unsplash

Povišeni krvni pritisak učestalo je i nimalo bezopasno stanje, a u medicinskim je krugovima često poznat i kao tihi ubica.

Naime, s obzirom na to da ga je teško primijetiti na samom početku, u većini slučajeva otkrije se kada je šteta u organizmu već nastala. Kako prenosi Index, osim uzimanja propisanih lijekova, dijetetičari otkrivaju kako postoje i određene namirnice koje pomažu svima s povišenim krvnim pritiskom.

Naime, zahvaljujući svom sastavu, te namirnice dokazano održavaju razinu krvnog pritiska u normali, ali i redovnom konzumacijom mogu pridonijeti snižavanju krvnog pritiska kod ljudi koji imaju problema s njime. Kako donosi Healthline, namirnice koje dijetetičari preporučuju konzumirati što češće jesu:

  • citrusi
  • losos i druga masna riba
  • sjemenke bundeve
  • grah
  • bobičasto voće
  • amarant
  • pistacije
  • mrkva
  • celer
  • paradajz
  • brokula
  • grčki jogurt
  • chia sjemenke
  • špinat.

Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad