Da Jaguar Land Roveru „ne cvjetaju ruže“ u posljednje vrijeme, to svi znamo, a sada su to shvatili i čelnici ove kompanije i riješili da nešto urade povodom toga. Kako bi se poboljšala prodaja automobila britanskog proizvođača u vlasništvu indijske kompanije Tata Motors, kreirana je nova strategija pod nazivom „House of Brands“.
Jaguar Land Rover se od sada zove JLR, a cjelokupno poslovanje će biti podijeljeno u četiri podbrenda: Range Rover, Discovery, Defender i Jaguar.
Kako tvrdi Gerry McGovern, izvršni kreativni direktor, JLR će postati „Kuća brendova“ u promeni strategije koja će pomoći „da se pojača jedinstvenost karakternih britanskih marki“, piše nova.rs.
Strategija unutar Land Rovera od 2021. godine je bila da se razdvoje vozila u tri stuba, gdje bi Range Rover bio zadužen za luksuz, Discovery za porodične potrebe, a Defender za terensku vožnju i izdržljivost.
Sa novom strategijom, svaki od ovih stubova se pretvara u zaseban brend, a pridružuje im se i Jaguar, koji ima ozbiljne planove za budućnost. JLR je prije nekoliko dana objavio da će prvi proizvod nove strategije biti električni Jaguar u vidu GT modela sa četvoro vrata koji će imati domet veći od 700 kilometara, ali i cijenu veću od 100.000 funti (112.051 eura).
Nakon što su objavljeni planovi za ribrending, stvorila se kontroverza na društvenim mrežama jer se ime Land Rover više uopšte i ne spominje. Međutim, JLR je potvrdio da će ime nastaviti da postoji na njihovim SUV modelima da služi kao „oznaka povjerenja“.
Program N1 televizije možete pratiti UŽIVO na ovom linku kao i putem aplikacija za Android|iPhone/iPad
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!