Dionice su novi hit-poklon među bogatima

Lifestyle 02. maj 201910:22 > 10:25
Ilustracija

Tražite idealan poklon za nečiji rođendan ili promociju, a ne želite davati novac? Što mislite o darivanju dionica?

Ako je suditi po zadnjem trendu među bogatim i slavnim dionice su novi “in” poklon, piše CNN.

Kanye West je svojoj supruzi, Kim Kardashian za Božić poklonio dionice Disneyja, Netflixa, Amazona, Applea i Adidasa, a Russell Wilson, bek momčadi američkog nogometa Seattle Seahawks, ovaj je tjedan svojim suigračima iz kluba poklonio dionice Amazona vrijedne 12 tisuća dolara, piše portal Novac.hr.

No, nisu poklon-dionice privilegija samo bogatih i slavnih. Ne treba biti milijunaš da bi se poklonila jedna dionica. Naravno, vrijednost dionica pada i raste, ali prema pisanju CNN-a, vrijednost burzovnog indeksa S&P 500, koji okuplja 500 najvrjednijih svjetskih tvrtki, ove je godina skočila za 17 posto, a u zadnjih deset i za 239 posto.

Mogao bi to postati novi globalni trend, a tome u prilog govori i stranica GiveAShare.com, specijalizirana za poklanjanje dionica. Kako kaže osnivač stranice Rick Roman, objavljuju oni svaki kvartal deset najpopularnijih dionica, koje uključuju kompanije kao što je Disney, Harley Davidson i Nike te nogometni klub Manchester United.

U prvih deset, također, nalaze se i ostale američke tvrtke Apple, Coca-Cola, Starbucks, Under Armour, Nintendo i Ford. Osim toga, poklon dionice se mogu kupovati i po kategorijama. Tako su za tinejdžere predviđene dionice Twittera, Snapa i Facebooka. Za muškarce Harley-Davidson, Craf Beer Alliance ili Berkshire Hathaway, holding Warrena Buffetta, a za žene Starbucks, Target ili Tiffany & Co.

“Dionice Disneyja prvi su odabir za poklon svake godine, ali Appleove dionice zasad pokazuju najbolju izvedbu”, zaključio je Roman.